Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019, 5:19:22 πμ
Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2019 17:34

Οι απρεπείς ζαβοί στην υπηρεσία των ευπρεπών ζαβολιάρηδων

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Γράφει ο Θεοφύλακτος Παγλαρίδης.

 

Αποτελεί κοινό μυστικό ότι το διαδίκτυο μέσω της ανωνυμίας των "πληροφοριών" του και της απροθυμίας του κουρασμένου "ταξιδευτή" να διασταυρώσει ό,τι βλέπει και ακούει σε αυτό, έχει καταστεί ο προνομιακός χώρος όπου διακινείται (και) ο φασισμός.
Είναι θλιβερό και συνάμα αναμενόμενο. Το τερατώδες "πουλάει", η συνταγή "αίμα, ψέμα, σπέρμα" δυστυχώς είναι από δεκαετιών δημοφιλής ακόμα και σε "σοβαρά" μμε.


Εκείνο που ξενίζει είναι όταν τα ζαβά του διαδικτύου και της ακροδεξιάς χρησιμοποιούνται από την ευπρεπή αστική τάξη για να εξυπηρετήσουν τις επιδιώξεις της και εν τέλει τα συμφέροντά της. Δεν είναι πρωτόγνωρη η στάση αυτή. Η αστική τάξη "αξιοποίησε" τον φασιστικό λόγο για να επεκτείνει είτε τα οικονομικά είτε τα γεωγραφικά της σύνορα, προκαλώντας διχασμούς, ανθρωποσφαγές, πολέμους...
Οι μαύρες αυτές σκέψεις αναδύονται στη μνήμη με αφορμή όσα βιώσαμε ως αυτόπτες μάρτυρες στην πρόσφατη επίσκεψη του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Νίκου Παππά στο ν. Κιλκίς. Όπου πήγε στα σύνορα και σε τρία χωριά (Ευζώνους, Μεταμόρφωση, Ποντοηράκλεια) μίλησε με πολίτες και σε ένα από αυτά βρέθηκαν δυο άτομα να τον αποδοκιμάσουν απρεπώς. Και το βράδυ της ίδιας ημέρας στο Κιλκίς άλλα τρία τέσσερα άτομα - από ένα σύνολο 25-30 ατόμων που συγκρότησαν απέναντι από το Συνεδριακό Κέντρο μια αντισυγκέντρωση- εκτράπηκαν σε ύβρεις και απειλές απέναντι όχι μόνο στον Υπουργό, αλλά και σε όσους προσήλθαν εκεί για να τον ακούσουν.
Αιτία και αφορμή η κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών. Προσοχή: Προφανώς και στους Ευζώνους και στη Μεταμόρφωση και στην Ποντοηράκλεια και στο Κιλκίς διατυπώθηκαν διαφωνίες για την κύρωση της Συμφωνίας. Διαφωνίες και αποδοκιμασίες. Αλλά οι διαφωνούντες δεν είχαν κανένα πρόβλημα να προσέλθουν στο διάλογο, να διατυπώσουν τη διαφωνία τους μεν, αλλά και να συζητήσουν με τον κ. Παππά για τα προβλήματα που απασχολούν τις τοπικές κοινωνίες.
Αναφερόμαστε στις κραυγές, στις ύβρεις και στις απειλές που εκτόξευσαν αυτά τα πέντε έξι άτομα και...
Και η εικόνα που κυριάρχησε στο διαδίκτυο και στις αναφορές των ποικιλώνυμων σάιτς και μπλόγκς μονοπωλήθηκε από τις κραυγές αυτών των ολίγιστων. Κι αν έμενε μόνο στο διαδίκτυο η ψευδής - παραμορφωτική εικόνα λίγο θα ήταν το κακό. Την εικόνα αυτή χρησιμοποίησαν - ιδού η ζαβολιάρα αστική τάξη- και σοβαρά υποτίθεται ενημερωτικά κανάλια προς εξυπηρέτηση των επιδιώξεών τους. Αρκούν οι ύβρεις και οι απειλές πέντε ζαβών για να διαμορφωθεί η εικόνα της "καθολικής αποδοκιμασίας" που δήθεν έτυχε από το ακριτικό Κιλκίς ο υπουργός και η κυβέρνηση. Κι επειδή είναι και κανάλια της ευπρεπούς αστικής τάξης στα στιγμιότυπα που αναμεταδίδουν "κόβουν" τις ύβρεις για να μη θιγεί η αστική τους ευπρέπεια.
Οι απρεπείς ζαβοί στην υπηρεσία των ευπρεπών ζαβολιάρηδων.
Προσέξτε τα πραγματικά στοιχεία: Όποιος ήθελε να αντιπολιτευθεί την κυβέρνηση ήταν εύκολο να το πράξει. Ένας από τους κορυφαίους υπουργούς της μίλησε σε 80-100 άτομα, αριθμός ελάχιστα κολακευτικός. Ο ίδιος υπουργός ήρθε στο ν. Κιλκίς και διέπραξε ατόπημα: Δεν επισκέφθηκε κανένα δήμαρχο! Στους οποίους βεβαίως θα προσέτρεχε αν ήταν "δικοί μας" Κατ' εφαρμογήν της γνωστής πολιτικής παθογένειας που κατατρύχει τον τόπο είτε με δεξιές είτε με αριστερές κυβερνήσεις.
Ο ίδιος υπουργός ουσιαστικά δεν είχε κάτι να πει στα όσα προβλήματα άκουσε πέραν των γνωστών και μη εξαιρετέων " ναι, είναι πρόβλημα, πρέπει να εξεταστεί, να βρούμε λύσεις..."
Τίποτε από αυτά δεν αναδείχτηκε. Η προσφυγή στη δημοφιλή συνταγή των κραυγών, η εικόνα της "λαϊκής οργής" προσφέρεται προς εύπεπτη -ταχεία κατάποση. Στην χώρα του ΝΑΙ και του ΟΧΙ δεν υπάρχει χώρος για σύνθετες αναζητήσεις. Αν διαφωνείς με κάποιον αυτός ο κάποιος είναι αναντίρρητα προδότης και προσκυνημένος. Κι εσύ ο Ελληναράς που περιβάλλεσαι από εχθρούς εντός και εκτός τειχών.
Αυτός ο Ελληναράς, με τις αρές και τις κραυγές του, είναι εξαιρετικά χρήσιμος για τους ευπρεπείς ζαβολιάρηδες. Ιδιαίτερα όταν εξυπηρετούνται τα συμφέροντά τους. Πολιτικά, οικονομικά και -Κύριος οίδεν- ποία άλλα.