Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024, 10:50:14 μμ
Δευτέρα, 08 Δεκεμβρίου 2014 19:05

Παυλίδης προς Πινέλη: Στο όνομα της εθνικής συμφιλίωσης, η δεξιά κατάπιε πολλά χάπια πικρίας και προσβολής, αλλά...

Σύντροφε Πινέλη Κωνσταντίνε ή επί το κομμουνιστικώτερον Κώστα, Πρόσεξε πόσο δόλια και συκοφαντικά ξεκινάς την προς εμένα επιστολή σου που δημοσιεύθηκε στην τοπική εφημερίδα ΕΙΔΗΣΕΙΣ της 26-11-2014. Γράφεις λοιπόν. ''Ετσι ε (Θόδωρε); καλά που υπήρξαν οι ''πολέμαρχοι'' Πούλος, Δάγκουλας.... (και οι  γνωστοί λοιποί ταγματασφαλίτες) και απελευθέρωσαν την Ελλάδα από τους Γερμανούς και Βουλγάρους κατακτητές''  Δηλαδή με ειρωνεύεσαι.


Εγώ όμως σε καλώ να μου απαντήσεις ευθέως. Πότε είπα  κάτι τέτοιο και από ποιό σημείο της ομιλίας μου προκύπτει ότι εγώ είπα ή υπαινίχθηκα κάτι τέτοι;
Αντιθέτως καταδίκασα τους δοσίλογους συνεργάτες των Γερμανών και σε καλώ να τους ξανακαταδικάσουμε μαζί. Όσον όμως αφορά την ΠΑΟ, αναμασάς τη γνωστή καραμέλα των κομμουνιστών περί προδοτών ταγματασφαλιτών, αν και συνομολογείς χωρίς να το θέλεις ότι ειδικά η ΠΑΟ δεν είχε σχέσεις με Δάγκουλες και Πούλους.
Εν κατακλείδι με  αυτά που γράφεις, δεν μας λες κάτι καινούργιο. Προ πάντων δεν μιλάς για την ταμπακέρα. Για να κάνω το κέφι σου και για την οικονομία του λόγου, ας δεχτούμε τον ισχυρισμό του ΕΛΑΣ ότι στις 4-11-1944 είχαν μαζευτεί στο Κιλκίς η σάρα και η μάρα του φιλογερμανισμού και μοναρχοφασισμού, περιμένοντας τους Άγγλους. Τα ερωτήματα για την σφαγή αυτών των ανθρώπων από τον ΕΛΑΣ είναι αμείλικτα και συ τα προσπερνάς σφυρίζοντας αδιάφορα
Α Π Α Ν Τ Η Σ Ε   Λ Ο Ι Π Ο Ν
1)    Από ποιούς ''ελευθέρωσαν''  το Κιλκίς οι ελασίτες; Μήπως είχαν ελευθερώσει προηγουμένως την Ελλάδα από τους Γερμανοβουλγάρους και είχε μείνει μόνο το Κιλκίς;
(καιρός είναι να μας πείτε ότι οι ελασίτες έδιωξαν τους Γερμανοβουλγάρους!!!!)
2)  Οι λαβόντες μέρος στο μνημόσυνο, γράφεις, τίμησαν την φυσική απουσία των συγγενών τους. Ήτανε όντως ''φυσική'' η απουσία τους ή οφειλότανε στην σφαγή τους από τους ελασίτες;
3) Το θρησκευτικό μνημόσυνο στο λόφο (όπου έγινε και η ομιλία μου)είναι γιορτή μίσους, ή μήπως γιορτή μίσους είναι η ετήσια εκδήλωση της κομμουνιστικής ΠΕΑΕΑ που τιμά τους σφαγείς των συνελλήνων  συμπατριωτών της και βραβεύει τους επιζώντες της  ''μάχης'';
4)  Όλο το ΕΑΜ, ΕΛΑΣ, ΚΚΕ παραδέχεται ότι στο Κιλκίς είχαν συγκεντρωθεί οι δοσίλογοι, ταγματασφαλίτες κλπ περιμένοντας τους Άγγλους συμμάχους, οι οποίοι ήδη είχαν αποβιβαστεί στη Θες/νίκη. Ήτανε λοιπόν ζήτημα ημερών αν όχι ωρών η άφιξη των Άγγλων στο Κιλκίς και η εμπέδωση της έννομης τάξης. Το μέγα ερώτημα είναι. Γιατί το πατριωτικό, αντιστασιακό ΕΑΜ δεν περίμενε αυτές τις λίγες μέρες και βιάσθηκε ,δια του ΕΛΑΣ, να πνίξει την πόλη στο αίμα;
5) Γιατί Κώστα Πινέλη δεν αγγίζεις καν τα τέσσερα ερωτήματα της ομιλίας μου (περί Λιβάνου, Καζέρτας κλπ);
6) Πιστεύεις ειλικρινά Κώστα Πινέλη ότι η  πρόσφυγας από την Μπάφρα κυρά Βασιλική από το Δίβουνο, ήτανε φασίστρια, ταγματασφαλίτισα και συνεργάτης των Γερμανών;  Όχι σύντροφε, η κακομοίρα δεν είχε ιδέα από αυτά. Μισούσε όμως τον κομμουνισμό γιατί οι ελασίτες κάψανε δύο φορές το χωριό της και υποχρεώθηκε να προσφυγοποιηθεί τρείς φορές (Βάθη, Ζαχαράτο, Κιλκίς) για να επιβιώσουν η ίδια και τα τέσσερα (4) παιδιά της.
7) Για τον αριθμό και τον τρόπο θανάτωσης των ''αιχμαλώτων'' δεν λες τίποτε σύντροφε Πινέλη. Για την βαρβαρότητα που επέδειξαν οι άνδρες του ηρωικού ΕΛΑΣ απέναντι στα θύματά τους, ακόμη και σήμερα εκφράζουν τον αποτροπιασμό τους σοβαροί και ειλικρινείς κομμουνιστές.
8) Τελικά βλέποντας οι κομμουνιστές ότι είναι ανόητος ο ισχυρισμός τους ότι ''ελευθέρωσαν'' από έλληνες ελληνική πόλη, άρχισαν να ισχυρίζονται ότι επιτέθηκαν στο Κιλκίς για να τιμωρήσουν τους ταγματασφαλίτες, φασίστες, δοσίλογους κλπ. Στο Κιλκίς όμως υπήρχαν μόνο ταγματασφαλίτες και φασίστες; Ποιός έδωσε το δικαίωμα στους Ελασίτες να επιτεθούν αδιακρίτως κατά δικαίων και αδίκων.
Στην αντικομμουνιστική παράταξη υπήρχαν και άνθρωποι που δεν είδαν ή που δεν συνομίλησαν ποτέ με Γερμανούς. Με ποιό δικαίωμα οι Ελασίτες στράφηκαν κατά της ζωής αυτών των ανθρώπων; Ποιά πολιτειακή πράξη τους νομιμοποιούσε στην θανάτωση των αντιπάλων τους; Από που αντλούσαν  το δικαίωμα να τιμωρήσουν με την ποινή του θανάτου ακόμη και τους πραγματικούς δοσίλογους; Γιατί δεν επέλεξαν την πολιτική διαδικασία επιστροφής στην ομαλότητα μετά την αποχώρηση των κατακτητών και προτίμησαν την οδό του ολέθρου και της συμφοράς; Γιατί δεν σεβάσθηκαν τις υπογραφές που έβαλαν στο Λίβανο και την Καζέρτα; Πως μπόρεσαν να σκοτώσουν χιλιάδες συμπατριώτες τους χωρίς να τους περάσουν έστω και από εικονική δίκη; Ήτανε τόσο βέβαιοι για την ενοχή όποιου συνελάμβαναν;
Σύντροφε Πινέλη. Αφήστε το τροπάρι των δοσίλογων, γιατί σας διαψεύδει ο εμφύλιος που ακολούθησε (1946-49) με υπαιτιότητά σας, Στην πραγματικότητα άλλος ήτανε ο στόχος σας. Μετά το θέρος του 1943 και όταν άρχισε να διαφαίνεται η προοπτική  ήττας των Γερμανών, το ζόρι σας πλέον δεν ήταν οι Γερμανοί, αλλά οι Έλληνες που θα μπορούσαν να σταθούν εμπόδιο στα σχέδιά σας για την κατάκτηση της εξουσίας (οράτε  ομιλία Γ. Παπανδρέου, πρακτικά σύσκεψης Λιβάνου) Και αυτοί δεν ήταν παρά οι αντάρτες του ΕΔΕΣ της ΠΑΟ της ΕΚΚΑ του Αντων Τσαούς και μικρότερων αντικομμουνιστικων ομάδων. Στόχος λοιπόν των Ελασιτών δεν ήταν η εκδίωξη των Γερμανών, που έφυγαν μόνοι τους, αλλά η φυσική και ηθική εξόντωση των παραπάνω ανταρτικών ομάδων. Άλωστε περί αυτού ομιλούν τα Δεκεμβριανά της Αθήνας .Εκτός και αν πιστεύεις σύντροφε Πινέλη  ότι τα Δεκεμβριανά τα έκανε ο ΕΛΑΣ για να αποτελειώσει τους ταγματασφαλίτες, δοσίλογους και μοναρχοφασίστες που κατάφεραν και διασώθηκαν στο... Κιλκίς.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Σύντροφε Πινέλη. Ο κόσμος της δεξιάς, παρά το γεγονός ότι εξήλθε νικητής από τον εμφύλιο, πάνω από μισό αιώνα, ανέχεται υπνώτων την ιδεολογικοπολιτική τρομοκρατία της αριστεράς. Από κει οι προοδευτικοί και φωτισμένοι, απ' εδώ οι οπισθοδρομικοί και σκοταδιστές. Στο όνομα της εθνικής συμφιλίωσης, η δεξιά κατάπιε πολλά χάπια πικρίας και προσβολής. Κείμενα όμως σαν το δικό σου και εκδηλώσεις σαν της τοπικής ΠΕAΕΑ, ένα καλό κάνουν στην παράταξή μας. ΤΗΝ ΑΦΥΠΝΙΖΟΥΝ. Και γι αυτό σας ευχαριστούμε.
Και κάτι ακόμη. Προτείνω να σταματήσουμε εδώ το "διάλογο". Ο ΕΛΑΣ στάθηκε ολέθριος για το Κιλκίς και το ζωντάνεμα της μνήμης μόνο καλό δεν κάνει στα εκλογικά ποσοστά του ΚΚΕ. Εξάλλου δεν νομίζω ότι η συνέχιση της δημόσιας "αλληλογραφίας" θα πολυάρεσε στους εκδότες της εφημερίδας που μας φιλοξενεί και δεν είναι στις προθέσεις μου να τους δυσαρεστήσω.