Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2018, 1:55:10 πμ
Σάββατο, 28 Ιουλίου 2018 21:12

Χαράλαμπος Παπαδόπουλος :ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝ του Εμφυλίου (απάντηση στον συγγραφέα κ. Σ. Χρυσάφη)

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Η ενασχόληση μου με τα καθήκοντα του προέδρου της Ε.Α.Ε.Α. ν. Κιλκίς, εκ μέρους των 7.432 αδικοχαμένων νεκρών μας, με υποχρεώνει να απαντήσω στον κ. Σ. Χρυσάφη, για τις κάποιες λεκτικές και φωτογραφικές ακροβασίες. Δεν πρέπει να πειραματίζεται κανείς με την ανοχή του αναγνωστικού κοινού.

Πλαστογράφους και τσαρλατάνους της ιστορίας γνωρίσαμε πολλούς, δεν θέλουμε να σας εντάξουμε στο κλαμπ των ανωτέρω. Αυτό που απαιτούμε και σας προτείνουμε είναι: πολύ περισσότερη προσοχή στην ιστορία. Διότι η ιστορία κυνηγά το ψέμα και την ανακρίβεια όσο κανείς άλλος.
Κανείς δεν έγινε πιο σοφός, από τις γραφίδες ορισμένων οπότε και δεν χρειαζόταν. Το αντίθετο μάλιστα, αρκετοίεκατέρωθεν επικριτικά σας έκριναν, εκφράζοντας δυσαρέσκεια με λέξεις που δεν περιγράφονται.
Θα ήθελα να πιστεύω πως τα επί μέρους λάθη και ανακρίβειες έγιναν από μέρους σας όχι ηθελημένα. Όλοι κάνουν και δικαιούνται το λάθος. Όμως όταν γράφεται παραποιημένη η ιστορίας εγκυμονεί κινδύνους. Διότι όταν κάποιος αργότερα γράφοντας ιστορία, ενδεχομένως να στηριχθεί σε δικές σας γραφίδες, οι οποίες κάποιες είναι λανθασμένες, έτσι γίνεται, όχι ηθελημένα, παραποίηση και πλαστογράφηση της ιστορίας.
Λόγου χάριν στην σελίδα 72, αναφέρετε σε 13 χωριά, αριθμό νεκρών που δεν αγγίζει καθόλου την πραγματικότητα. Σαν να κάνετε επιλογή νεκρών και αυτό πλησιάζει τα όρια της ιεροσυλίας. Λέτε το Ν. Αγιονέρι είχε 8 νεκρούς, ενώ το σωστό είναι 146. Καμία σύγκριση. Δεν είναι δικαιολογία, ότι πάρθηκαν από το internet ή από περιοδικά. Το ίντερνετ, οι εφημερίδες και τα περιοδικά κ. Σ. Χρυσάφη δεν είναι ιστορία. Έπρεπε να γίνει επαλήθευση. Άλλωστε σε πολλά χωριά, υπάρχουν μαρμάρινες πλάκες με ονόματα των νεκρών που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν. Στο Ν. Αγιονέρι είναι στην πλατεία.
• Σε αρκετές σελίδες οι της ΠΑΟ – ΕΔΕΣ, αποκαλούνται ως ταγματασφαλίτες, ενώ πολύ σωστά στην σελ. 57 λέτε: Ταγματασφαλίτες υπήρξαν μόνον στην Πελοπόννησο και Στερεά Ελλάδα.
• Σελίς 47, το νομάρχη Θωμαϊδη τον λέτε Απόστολο, ενώ είναι: Θεόδωρος.
•Σελίς 78 την 1η Κυριακή που ήταν 5 Νοεμβρίου την λέτε: 1 του μηνός.
• Άγιοι Απόστολοι δεν υπάρχουν στο Κιλκίς, είναι: Άνω, Μέσοι, Κάτω.
• Κάτω Αγιονέρι, δεν υπάρχει είναι Παλαιό και Νέο.
• Πουθενά δεν αναφέρεται τα 2 τάγματα του Κάλτσεφ.
• Σε πολλές σελίδες, οι της ΠΑΟ – ΕΔΕΣ αποκαλούνται αντιφρονούντες, γιατί; Πως αυτός ο χαρακτηρισμός;
• Σελίς 58, 59, αποκαλείτε τους Ε.Ε.Σ. – ΕΔΕΣ, συνεργάτες των Γερμανών απαράδεκτο.
• Σε αρκετές σελίδες, οι δολοφονίες, αναφέρονται ως ανθρωποθυσίες.
Η λέξις δολοφονία κ. Σ. Χρυσάφη, δεν έχει καμία άλλη συνώνυμη της διότι η μία έχει μέσα δόλο, δεν είναι το ίδιο. Έτσι δίνουμε άφεση αμαρτιών στους όποιους δολοφόνους και δεν αποδίδουμε την πραγματική έννοια.
• Σελίς 61 ονομάζετε τον Πούλο, ως Πούλιο, λάθος.
• Σελίς 73 αποκαλείτε τον (Λαζίκ), ως αγράμματο, ταγματασφαλίτη και αφελή. Από πού τα συμπεράσματα σας κ. Σ. Χρυσάφη; Αυτά είναι ύβρεις και εγείρουν αγωγές.
•Σελίς 75, λέτε ο Κισά – Πατσάκ, ίδρυσε χιτλερόφιλο σώμα. Τι ανιστόρητες γραφίδες είναι αυτές κ. Σ. Χρυσάφη;
•Σελίς 58, λέτε οι παοτσίδες του Κιλκίς, πήραν βοήθεια από Γερμανούς. Ψευδέστατο
• Σελίς 59 μορφή κατά Γεωργανταίων: έντονα αντικομουνιστές. Όμως δεν εξηγείτε. Και πώς να μην είναι σαν παλαιοί Μακεδονομάχοι, υπέστησαν τα πάντα, σκοτωμούς, διώξεις αρπαγές κοπαδιών, κάψιμο σπιτιών από κομιτατζήδες κομμουνιστές,
• Αυτός που σας έδωσε την αναφορά του Γ.Ι. Γεωργαντά μη έχοντας το ηθικό σας θάρρος, δεν το ονοματίζεται και λέτε μου το έδωσαν από τα γραφεία της Ε.Α.Ε.Α.
• Συνήθως κ. Σ. Χρυσάφη όταν θέλουμε να τιμήσουμε κάτι, ή κάποιους προβάλουμε την φωτογραφία τους, ως παράδειγμα προς μίμηση. Τους 15 καπεταναίους του ΕΛΑΣ στο πρώτο εξώφυλλο, μπρος στο σήμα κατατεθέν της πόλεως του Κιλκίς (μνημείο 13, γιατί τους προβάλλετε; Για τις “καλές” υπηρεσίες που προσέφεραν στην πατρίδα;
• Ένας που θέλει να γράψει ένα θέμα όπως εσείς κ. Σ. Χρυσάφη εν προκειμένω για τα της μάχης του Κιλκίς 4-11-44, για την ενημέρωση κοινού δεν θα έπρεπε έστω και μία φορά στα 10 χρόνια, να παρίσταται στο μνημόσυνο που γίνεται κάθε χρόνο την 1η Κυριακή Νοεμβρίου, να ακούσει, να μάθει, να εμπλουτίσει τις γνώσεις του; Δε το κάνατε.
• Κατηγορείτε τον ΕΛΑΣ ότι αναφέρει μικρό αριθμό θυμάτων 126, ενώ είναι με μεγαλύτερος. Αφήνετε να εννοηθεί, ότι έχουν κι άλλους που δεν αναφέρουν. Δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή αυτή η κατηγορία διότι θα διαμαρτύρονταν οι απόγονοι των νεκρών που δεν αναγράφονται.
• Λέγεται πως η ιστορία διδάσκει, δυστυχώς όμως η εμπειρία μας λέει, ότι: κανείς δεν διδάσκετε από αυτήν. Ένοχος δεν είναι μόνον, αυτός που αναφέρει, εσκεμμένως κάτι ψευδώς, αλλά και αυτός που υιοθετεί απόψεις, γραφίδες των ανωτέρω και τις αναπαραγάγει.