Σάββατο, 20 Απριλίου 2024, 12:31:58 μμ
Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2018 20:58

Γκουντενούδης: Ένα βήμα πριν την τελική δικαίωση

Ένα βήμα πριν την τελική δικαίωση του Δήμου Παιονίας - δημοτικής αρχής και δημοτών - βρίσκεται το αίτημα για ανακατασκευή με προδιαγραφές σύγχρονου αυτοκινητόδρομου του τμήματος της ΠΑΘΕ από το Πολύκαστρο μέχρι τα Μάλγαρα.


Η πρόσφατη απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής με την οποία κατ' εφαρμογή προγενέστερης απόφασης της Κομισιόν, παρέχεται στο Δημόσιο το δικαίωμα να εντάξει στους όρους παραχώρησης της Εγνατίας Οδού την υποχρέωση του παραχωρησιούχου να κατασκευάσει το εν λόγω τμήμα ώστε να καταστεί σύγχρονος αυτοκινητόδρομος με δυο λωρίδες κυκλοφορίας και διαχωριστική λωρίδα.
Υπενθυμίζουμε ότι και τις δυο αυτές αποφάσεις (Κομισιόν και Διυπουργικής) καταχωρίσαμε στις εφημερίδες μας καταγράφοντας τις διεξόιδους που άνοιγαν για να ικανοποιηθεί το αίτημα του δήμου και του νομού γενικότερα με την επούλωση μιας "ανοιχτής πληγής" στις υποδομές του νομού με το δρόμο-καρμανιόλα.
Ο Δήμαρχος Χρήστος Γκουντενούδης έχει λοιπόν κάθε λόγο να αισθάνεται ικανοποίηση αλλά και να συνάμα να τελεί σε καθεστώς επαγρύπνησης ώστε το Δημόσιο δια του ΤΑΙΠΕΔ να ασκήσει το εν λόγω δικαίωμα.
Ο αγώνας για τον εκσυγχρονισμό του τμήματος του διαβόητου δρόμου ξεκίνησε με τον κ. Γκουντενούδη τόσο δια ζώσης όσο και εγγράφως να πιέζει την πολιτική ηγεσία των υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών, τις διοικήσεις του ΤΑΙΠΕΔ και της Εγνατίας Οδού α.ε. για την ικανοποίηση του δίκαιου και κυριολεκτικά ζωτικού αιτήματος.
Η γενικόλογη προγενέστερη αναφορά περί "αναβάθμισης" του δρόμου αυτού δεν ικανοποίησε και ο αγώνας συνεχίστηκε μέχρι την τελική δικαίωση, ή μάλλον, μέχρι το ένα βήμα πριν την τελική δικαίωση.
Παρότι κατά τον χρόνο που στάλθηκαν δημιοσιοποιήσαμε τα εν λόγω διαβήματα του κ. Δημάρχου, συνοψίζουμε σήμερα για να καταστεί εναργέστερη η πικρή αλήθεια: Και για τα πλέον αυταπόδεικτα αιτήματα χρειάζεται συνεχής αγώνας.
Ιδού ένας πρόχειρός κατάλογος με τον καταιγισμό έγγραφων ...οχλήσεων του κ. Γκουντενούδη προς τους κάθε λογής αρμόδιους.
Στις 8 Μαίου 2015 με έγγραφό προς την Εγνατία Οδό καταγράφονται τα προβλήματα επικινδυνότητας του εν λόγω τμήματος και ζητείται η άμεση παρέμβαση της εταιρείας.

Στις 23 Σεπτεμβρίου 2016 με έγγραφο προς τον Υπουργό Μεταφορών καταγράφεται η επικινδυνότητα του δρόμου με αφορμή και το τραγικό δυστύχημα της 16ης Σεπτεμβρίου 2016 όπου έχασε τη ζωή του ένας 23χρονος στρατιώτης.

Στις 2 Ιουνίου 2017 επιστολή προς Τσακαλώτο και Σπίρτζη για δρόμο και διόδια

Στις 12 Οκτωβρίου 2017 ο κ. Γκουντενούδης ενημερώνει και ζητεί λύση από τον τότε Υπουργό Οικονομικών Δημ. Παπαδημητρίου

Στις 16 Οκτωβρίου 2017 με επιστολή τους προς τους αυτοδιοικητικούς φορείς της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, περιφερειάρχη, πρόεδρο της ΠΕΔ, βουλευτές Κιλκίς και β' Θεσσαλονίκης ζητεί εκ νέου άρση των αδικιών από την λειτουργία των διοδίων και ανακατασκευή του δρόμου
Στις 27 Δεκεμβρίου 2017 με επιστολή προς τον κ. Σπίρτζη ζητεί ειδικό καθεστώς ατελούς διέλευσης ενόψει της λειτουργίας του σταθμού διοδίων στους Ευζώνους για υπαλλήλους υπηρεσιών και κατοίκους παραμεθόριων οικισμών.

Στις 2 Απριλίου 2018 αποστέλλεται επιστολή προς τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕ για το ίδιο θέμα.

Στις 17 Απριλίου 2018 νέα επιστολή προς τον κ. Σπίρτζη, αυτήν την φορά επισημαίνοντας τις αδικίες στο καθεστώς διέλευσης από το διόδια για υπαλλήλους και κατοίκους παραμεθόριων οικισμών.

Στις 12 Ιουνίου 2018, μόλις πριν δυο εβδομάδες δηλαδή, με επιστολή σε Σπίρτζη και Τσακαλώτο ο κ. Γκουντενούδης εκθέτει πλήρως το πρόβλημα και ζητεί άμεση λύση.