Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024, 11:24:28 πμ
Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017 21:53

Η φιλόλογος Σοφία Μεσίγκου εισηγήτρια στο 3ο διεθνές συνέδριο εκπαιδευτικής καινοτομίας

Ολοκληρώθηκαν την , Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017, οι εργασίες του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας στη Λάρισα. Το Συνέδριο οργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) στο χώρο του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μηχανικών Πληροφορικής του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας.


Το Συνέδριο διήρκεσε από τις 13 έως τις 15 Οκτωβρίου και σε αυτό παρουσιάστηκαν εισηγήσεις από καθηγητές Πανεπιστημίων της Ελλάδας και του Εξωτερικού, από Σχολικούς Συμβούλους και από Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι εισηγήσεις επιλέχθηκαν από Επιστημονική Επιτροπή ανάμεσα σε 720 που υποβλήθηκαν σε κρίση. Ανάμεσα στους ομιλητές ξεχώρισαν οι προσκεκλημένοι Sugata Mitra του Πανεπιστημίου Newcastle UK, Olivier Francomme του Πανεπιστημίου Picardie Jules Verne-Amiens και  Lydia Stack του Stanford University.
Ανάμεσα στους εισηγητές ήταν και η Φιλόλογος του 2ου ΓΕ.Λ. Κιλκίς κ. Μεσίγκου Σοφία,(Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων (Π.Ε.Φ.), Μέλος της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.)) της οποίας η εισήγηση είχε τίτλο: «Δημιουργώντας κριτικούς αναγνώστες: Το παράδειγμα της Λέσχης Ανάγνωσης του 2ου ΓΕ.Λ. Κιλκίς». Η κ. Μεσίγκου Σοφία παρουσίασε την εισήγησή της το Σάββατο 14 Οκτωβρίου στη συνεδρία με τίτλο: «Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ 02». Στη Συνεδρία η κ. Μεσίγκου ήταν και εισηγήτρια και Μέλος του Προεδρείου.
Κατά την παρουσίαση της εισήγησής της το ενδιαφέρον του ακροατηρίου ήταν αμείωτο, ενώ οι σύνεδροι εξέφρασαν τον ενθουσιασμό και το ενδιαφέρον τους για τη συγκεκριμένη δράση. Η Σύμβουλος Φιλολόγων κ. Βορβή Ιωάννα συνεχάρη την εκπαιδευτικό της πόλης μας, την οποία γνώριζε από επιμορφώσεις του 2ου Π.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης και άλλα συνέδρια. Μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου συνεχάρησαν την κ. Μεσίγκου για την άριστη διαχείριση της Προεδρίας, καθώς και για το περιεχόμενο της εισήγησής της.
Το Συνέδριο ολοκληρώθηκε και τα συμπεράσματα που προέκυψαν ήταν πολύτιμα για την εκπαιδευτική κοινότητα, καθώς επιτεύχθηκε διάχυση και ανατροφοδότηση τόσο στο πλαίσιο των συνεδριών όσο και σε εκείνο των εργαστηρίων που προσέφεραν πολύτιμη γνώση.