Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019, 5:24:18 πμ

Εκπαίδευση

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβουλίο του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων 1ου Γυμνασίου Κιλκίς , σύμφωνα με τα αποτελέσματα  των εκλογών που διενεργήθηκαν στις 21/10/2019, κι έχει ως εξής:

Πέντε χρόνια πριν. Διαβάστε τι έγραφε η καθημερινή εφημερίδα ΠΡΩΙΝΗ του Κιλκίς (1-11-2014)

Πέντε χρόνια πριν. Διαβάστε τι έγραφε η καθημερινή εφημερίδα ΠΡΩΙΝΗ του Κιλκίς (31-10-2014)

Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2019 15:24

Σεμινάρια αγγλικής γλώσσας στην Αξιούπολη

Γράφτηκε από τον

Ο Δήμος Παιονίας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στα πλαίσια των συνοδευτικών δράσεων του ΤΕΒΑ θα πραγματοποιήσουν σεμινάρια αγγλικής γλώσσας, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων στο κτήριο της Δημοτικής Ενότητας Αξιούπολης (πρώην Δημαρχείο Αξιούπολης) στον 2ο όροφο, τις παρακάτω ημερομηνίες:

Ένα τετραήμερο με πλούσια δραστηριότητα ήταν αυτό που πέρασε για το 2ο Γυμνάσιο Κιλκίς. Το σχολείο, ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία και σε διαρκή αλληλεπίδραση μ’ αυτήν, συμμετέχοντας στην κοινωνική, θρησκευτική και πνευματική ζωή του τόπου ανέπτυξε τις παραπάνω δράσεις:

Πέντε χρόνια πριν. Διαβάστε τι έγραφε η καθημερινή εφημερίδα ΠΡΩΙΝΗ του Κιλκίς (30-10-2014)

Σε συμβολική κατάληψη του κεντρικού δρόμου του Πολυκάστρου μπροστά στο Δημαρχείο και σε συνάντηση με το δήμαρχο Παιονίας Κώστα Σιωνίδη, προχώρησαν σήμερα το πρωί οι μαθητές του Λυκείου Ευρωπού, διεκδικώντας την άμεση έγκριση και λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων από το υπουργείο Παιδείας.

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς «ΝΗΡΕΑΣ» στα πλαίσια της συνεργασίας του με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς θα υλοποιήσει το βιωματικό εργαστήρι με τίτλο «Το σχολείο που ονειρεύομαι: παρεμβάσεις πρόληψης στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο».

Μια άλλη διάσταση, όπου καταδεικνύονται και οι ευθύνες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, αναδύεται από την ανακοίνωση που εξέδωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς αναφορικά με το θέμα των άφαντων στα σχολεία του νομού σχολικών γευμάτων
Υπενθυμίζουμε ότι για το θέμα υπήρξαν αλλεπάλληλα δημοσιεύματα των εφημερίδων ΕΙΔΗΣΕΙΣ και ΠΡΩΙΝΗ τόσο το 2018 όσο και το 2019 (λίγο πριν την έναρξη της κάθε σχολικής χρονιάς) όπου ενημερώναμε για το πρόγραμμα, την εφαρμογή του και σε ποια σχολεία καθώς και τον αποκλεισμό των σχολείων του νομού.
Καταγγείλαμε τον αποκλεισμό αυτό, αλλά δυστυχώς δεν υπήρξε οποιαδήποτε (και το 2018 και το 2019) δημόσια αντίδραση από αντιπροσώπους, εκπροσώπους, δημάρχους και φορείς του νομού.
Πριν ένα μήνα και αφού από τον Αύγουστο είχαμε αποκαλύψει και τον φετινό αποκλεισμό ο δημοτικός σύμβουλος Δ. Αγαθόπουλος έφερε το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο ζητώντας ουσιαστικά την αντίδραση του σώματος στον αποκλεισμό. Πριν δυο εβδομάδες το ίδιο θέμα έφτασε και στη Βουλή με ερώτηση της κ. Ειρήνης Αγαθοπούλου.
Τι προκύπτει όμως από την απάντηση του κ. Αριστείδη Παπαδόπουλου; Ότι οι ευθύνες για τον αποκλεισμό του νομού ανήκουν ουσιαστικά στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επί κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ. Και επειδή δεν ενέταξε κανένα σχολείο του νομού, παρότι από το 2016-2017 υποβλήθηκε πρόταση για ένταξη 13 σχολείων (χρονιά που δεν ήταν πιλοτικό το πρόγραμμα αλλά επεκτεινόταν) και διότι σε όλα τα υπόλοιπα χρόνια ούτε καν απεστάλη πρόσκληση από το Υπουργείο προς την αρμόδια διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για να υποβάλλει πρόταση.
Ιδού το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης:
Με αφορμή τελευταία δημοσιεύματα, που αφορούν τα «σχολικά γεύματα» στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, έναν ιδιαίτερα σημαντικό θεσμό για τους μαθητές του δημοτικού σχολείου, που ξεκίνησε το σχολικό έτος 2015-2016 και το θόρυβο που έχει δημιουργηθεί στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας, η Διεύθυνση Π.Ε. Κιλκίς διευκρινίζει τα παρακάτω:
Σκοπός των σχολικών γευμάτων είναι η ανακούφιση μαθητών σε ευαίσθητες περιοχές της χώρας και σε ευάλωτες ομάδες πληθυσμού, που η οικονομική κρίση αποτύπωνε έντονα τα σημάδια της. Τα κριτήρια αφορούν τις περισσότερο ευάλωτες κοινωνικά και οικονομικά ομάδες πληθυσμού με στόχους την αποτροπή φαινομένων σχολικής διαρροής, τη μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων και κοινωνικού αποκλεισμού και την ενίσχυση της αποδοτικότητας των μαθητών.

Η διαβεβαίωση Γεωργαντά την προπερασμένη Δευτέρα  ότι εντός των λίγων προσεχών ημερών το θέμα με τα ολιγομελή τμήματα θα λυθεί με την έγκριση και λειτουργία τους δεν υλοποιήθηκε, τα τμήματα είναι ακόμα άφαντα και οι μαθητές ξαναβγήκαν στους δρόμους.

Προφανώς στην ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου Παιδείας  επικρατούν απόψεις του στυλ: Είναι αντι-οικονομική και αντιπαιδαγωγική η λειτουργία τμημάτων με ένα δυο και τρεις μαθητές.