Η εν λόγω απόφαση έγινε δυνατή μετά από σχετική απόφαση της Κομισιόν (την παρουσιάσαμε πριν δυο εβδομάδες) και αφού υπενθυμίζει την προγενέστερη με την οποία το ΤΑΙΠΕΔ κατά την προκήρυξη είχε τη δυνατότητα να εντάξει στους όρους της προκήρυξης την κατασκευή αυτοκινητοδρομου στο εν λόγω τμήμα (και άλλα δυο), στην συνέχει την τροποποιεί ως εξής:
α) Στην παράγραφο 1 της ως άνω απόφασης, όπως αυτή τροποποιήθηκε και αντικαταστάθηκε με την αριθμ. 241/ 27-08-2013 απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων (Β΄ 2221), προ- στίθεται περίπτωση iv) ως εξής:
«iv) το δικαίωμα του Ελληνικού Δημοσίου μελέτης και κατασκευής του έργου της αναβάθμισης με προδιαγραφές αυτοκινητοδρόμου α) του τμήματος Χαλάστρα - Πολύκαστρο (χ.θ. 484+500 έως χ.θ. 529+100) του τμήματος του ΠΑΘΕ από τον Α/Κ Αξιού / Χαλάστρας έως το Με- θοριακό Σταθμό Ευζώνων, συμπεριλαμβανομένων και των επεμβάσεων στους κόμβους Αξιού / Χαλάστρας και Πολυκάστρου και β) του τμήματος Χριστός - Κ. Αμπέλα (χ.θ. 0+000 έως χ.θ. 10+176 της εγκεκριμένης μελέτης οδοποιίας) του κάθετου άξονα Α/Κ Λαγκαδά / Σερρών - Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα, σύμφωνα με το ν. 4413/2016 (Α΄ 148)».
β) το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 1 της ως άνω απόφασης, όπως ισχύει, τροποποιείται και αντικαθίστα- ται ως ακολούθως: «Υπό την επιφύλαξη των προβλεπομένων στην περίπτωση (iv) ανωτέρω, η Εγνατία Οδός Α.Ε. και το Ελληνικό Δημόσιο εξακολουθούν να διατηρούν την κατά περίπτω- ση αρμοδιότητα κατασκευής των μη ολοκληρωμένων τμημάτων των Κάθετων Αξόνων».
Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.