Σάββατο, 20 Απριλίου 2024, 10:21:54 πμ
Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2017 20:55

Νέοι ορίζοντες από τη Μάκβελ με διασύνδεση παραγωγής και γαστρονομίας τουρισμού

Η ελληνική εταιρεία ζυμαρικών από τη Βόρεια Ελλάδα, που είναι και η πρώτη εξαγωγική δύναμη στο είδος της, βρίσκεται συνεχώς σε τροχιά ανόδου, συμβάλλοντας στην εθνική οικονομία  


Νέους ορίζοντες ανοίγει πλέον η εταιρεία Μάκβελ, της EURIMAC A.E, κι αυτό διότι πέραν του γεγονότος ότι επεκτείνεται σε όλη την Ελλάδα, από τη Θεσσαλονίκη που βρίσκεται η έδρα της, έχει δημιουργήσει αίσθηση με την εξαγωγική της δραστηριότητα.
Μάλιστα, η εταιρεία συνδέει την παραγωγή των ελληνικών ζυμαρικών με την ελληνική γαστρονομία τουρισμού, συνεργαζόμενη με προγράμματα του Δήμου Θεσσαλονίκης, όπως το Thessaloniki Food Festival που σημειώνει μεγάλη επιτυχία διεθνώς.
Με συνεχή ιστορία από το 1948, η οικογενειακή επιχείρηση επαναλανσάρισε το 2017 τα προϊόντα της από 100% ελληνικό σιτάρι, και μάλιστα, διευρύνοντας τη δραστηριότητά της πραγματοποίησε προ ημερών το 1ο πανελλήνιο  συνέδριο των αντιπροσώπων των ζυμαρικών της. Οι συνεργάτες που ήρθαν από την Ορεστιάδα μέχρι και τη Ρόδο, ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις της εταιρεία στη Βιομηχανική Περιοχή Σταυροχωρίου, στο Κιλκίς, όπου είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τα “μυστικά” παραγωγής της ιστορικής μάρκας ζυμαρικών. Ακολούθησαν όλη τη διαδικασία της καθετοποιημένης παραγωγής των ζυμαρικών, από το μύλο έως και τις αποθήκες έτοιμου προϊόντος, με το ενδιαφέρον να συγκεντρώνεται στις υπερσύγχρονες γραμμές παραγωγής αλλά και στα συστήματα ποιοτικού ελέγχου και ιχνηλασιμότητας των προϊόντων.
Εξάλλου, οι συνεργάτες ενημερώθηκαν από τον διευθυντή Πωλήσεων Ελλάδος, Γιώργο Μούτσιανο, αναλυτικά, τόσο για τη μάρκα και τα νέα της προϊόντα, όσο και για την αγορά ζυμαρικών και τις τάσεις της. Παράλληλα, παρουσιάστηκε και το marketing plan αλλά και η επικοινωνιακή στρατηγικής Μάκβελ, σε βάθος τριετίας (2017 -2019), από τον Δημήτρη Ζακαλκά, υπεύθυνο Εταιρικής Επικοινωνίας.
Η εκδήλωση έκλεισε με την ομιλία του προέδρου της EURIMAC A.E. Σταύρου Κωνσταντινίδη, ο οποίος δεσμεύτηκε ότι η στήριξη των ιστορικών ζυμαρικών στην ελληνική αγορά, θα είναι συνεχής και συνεπής, με στόχο να “καλύψει απόλυτα τις ανάγκες των καταναλωτών, που αναζητούν παλιές ελληνικές διατροφικές αξίες, που έχουν κάτι διαφορετικό να δώσουν σήμερα”.
Πηγή: News247, Δημήτρης Μπαλής