Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2024, 6:51:19 μμ
Σάββατο, 26 Αυγούστου 2017 20:35

Επιμορφωτική Κιλκίς: ημερίδα παρουσίασης αποτελεσμάτων έργων του ERASMUS+

Η Επιμορφωτική Κιλκίς υλοποίησε ημερίδα παρουσίασης για τα αποτελέσματα τριών διακρατικών έργων του ERASMUS+. Συγκεκριμένα δόθηκαν γενικές πληροφορίες για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ και ειδικότερη αναφορά έγινε στα αποτελέσματα των έργων:

Ο Διευθυντής της Επιμορφωτικής κ. Παναγιώτης Αμοιρίδης καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και τόνισε τη σημασία ανάδειξης και αξιοποίησης των αποτελεσμάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η προσέλευση μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας (εκπαιδευτών ΕΕΚ, δασκάλων, καθηγητών κ.λπ.) ήταν αντίστοιχη του μεγάλου ενδιαφέροντος κατά την διάρκεια της εκδήλωσης.

 

Στην ημερίδα παρευρέθηκε ο κ. Άρης Παπαδόπουλος Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Διευθυντές σχολικών μονάδων, καθηγητές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και πολλοί άλλοι εκπαιδευτές ΕΕΚ, συνεργάτες και μη της Επιμορφωτικής, από το Κιλκίς, τη Θεσσαλονίκη και την Παιονία.

Επισημαίνεται ότι η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς συμμετείχε στο πρώτο έργο ως υποστηρικτής εταίρος και την εμπειρία μετέφερε στο κοινό ο υπεύθυνος σχολικών δραστηριοτήτων κ. Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης. Στο έργο CPS μαζί με την Επιμορφωτική συμμετείχε ως εταίρος το 1ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης το οποίο εκπροσωπήθηκε στην ημερίδα από την κ. Μαρία Ιοακίνα Ναζίρη.

Βασικοί εισηγητές στην ημερίδα ήταν τα μέλη του Τμήματος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Επιμορφωτικής: Περικλής Κοσμίδης (Συντονιστής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων), Αναστασία Τραϊανού και Νίκος Γεωργιάδης (υπεύθυνοι διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων). Η ημερίδα είχε διαδραστικό χαρακτήρα αφού πέρα από το θεωρητικό μέρος οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καινοτόμα ηλεκτρονικά εργαλεία μάθησης, συμμετέχοντας ενεργά μαζί με τους εισηγητές σε ασκήσεις μέσω της χρήσης κινητών συσκευών και διαδικτυακών εφαρμογών.

Η εκδήλωση έκλεισε με φιλική συζήτηση κατά τη διάρκεια γεύματος που διοργανώθηκε από την Επιμορφωτική, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εντοπίσουν τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει η αξιοποίηση των συγκεκριμένων εργαλείων στη διδασκαλία και στην πρόκληση του ενδιαφέροντος από πλευράς μαθητών.