Καλές είναι οι συμβολικές εκδηλώσεις στήριξης της τοπικής αγοράς, όπως αυτή που πρόσφατα διοργάνωσε το Επιμελητήριο. Ακόμα και τα χάπενιγκ έχουν την χρησιμότητά τους, ιδιαίτερα στις μέρες μας.
Αλλά οι εκκλήσεις στο φιλότιμο και τον πατριωτισμό των Κιλκισιωτών δεν αρκούν για να λύσουν το τεράστιο πρόβλημα ανταγωνιστικότητας που έχει η αγορά του Κιλκίς.
Το μισό διαθέσιμο εισόδημα των Κιλκισωτών κατευθύνεται στις αγορές της Θεσσαλονίκης, πρωτίστως, της Βουλγαρίας και των Σκοπίων. Αυτό είναι το πόρισμα πτυχιακής μελέτης δυο φοιτητών του νομού με την ανάλυση των απαντήσεων περισσότερων από 200 καταναλωτών και ισάριθμων καταστηματαρχών που ολοκληρώθηκε πρόσφατα.
Και το απαισιόδοξο είναι πως η αγορά του Κιλκίς δεν έχει πλήρη επίγνωση ούτε του μεγέθους της διαρροής τζίρου, ούτε των αιτίων που την προκαλούν.
Χειροκροτούμε λοιπόν την πρωτοβουλία του προέδρου του Επιμελητηρίου . Αναμένοντας τα ουσιώδη και τα δυσκολότερα στη συνέχεια. Αν υπάρξει.
Θ.Π.
Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2009 07:53