Αυτό το μήνυμα στέλνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης στον επιχειρηματικό κόσμο για την ημέρα των μεγαλύτερων εκπτώσεων του έτους, παροτρύνοντας παράλληλα το καταναλωτικό κοινό να στραφεί στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της πόλης που προχωρούν σε πραγματικές και μεγάλες μειώσεις τιμών.
Ρεπορτάζ: Βαλάντου Γιαννακούδη
Λίγες μέρες έμειναν για να πάρει ανάσα ο επιχειρηματικός κόσμος καθώς την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου – φέτος πέφτει στις 24/11- πραγματοποιούνται οι μεγαλύτερες εκπτώσεις του χρόνου στα καταστήματα λόγω Black Friday. Πολλές προωθητικές ενέργειες, ωστόσο, έχουν ήδη ξεκινήσει από αρχές του μήνα, με τους επιχειρηματίες να προσδοκούν να δουν σημαντική αύξηση του τζίρου τους και τους καταναλωτές να έχουν ξεκινήσει ήδη την έρευνα αγοράς για να εντοπίσουν τις πιο συμφέρουσες γι΄αυτούς προσφορές. Η ψηφιακή εποχή έχει δώσει νέα διάσταση σε αυτό το γεγονός, με πολλές εκπτώσεις να είναι διαθέσιμες και online, παρέχοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να προβούν σε αγορές με λίγα κλικς.
Μιλώντας στην Politic ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης κύριος Παντελής Φιλιππίδης για την Black Friday στη συμπρωτεύουσα αναφέρει αρχικά πως «αν μπορέσουμε να κρατήσουμε μεγάλες εκπτώσεις, η Black Friday θα είχε μεγάλη απήχηση» επικρίνοντας παράλληλα την πολιτική κάποιων επιχειρήσεων που διατηρούν εκπτώσεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα υιοθετώντας προωθητικές ενέργειες της λογικής «Black Week» και «Black Month». «Εάν αρχίσεις ως επιχείρηση να κάνεις Black Week ή Black Month, τι σόι Black Friday έχουμε;» διερωτάται ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης και σημειώνει στη συνέχεια πως «εάν μια επιχείρηση αποφασίσει να κάνει Black Friday, καλό είναι να προβεί σε πραγματικά μεγάλες εκπτώσεις, αλλός ποιος ο λόγος για τον καταναλωτή;».
«Στις ΗΠΑ την ημέρα εκείνη, την Παρασκευή, κάνουν ουρές έξω από τα καταστήματα γιατί οι εκπτώσεις είναι πραγματικά θεαματικές. Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν ένα προϊόν σε τιμή ακόμη και με 90% έκπτωση» τονίζει ο κ. Φιλιππίδης εξηγώντας πως αν μπορούσε να εφαρμοστεί κάτι ανάλογο και στην Ελλάδα θα υπήρχε πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση από τον κόσμο.
«Ο κάθε επιχειρηματίας κάνει ότι κρίνει σωστό. Είναι απόφαση της επιχείρησης εάν θέλει να συμμετάσχει στο Black Friday ή όχι, όπως επίσης και για το που θα κινηθούν οι εκπώσεις της», εξηγεί ο κ. Φιλιππίδης.
Σε ερώτηση αναφορικά με το ποια κατηγορία προϊόντων προτιμάει το καταναλωτικό κοινό αυτήν την εκπτωτική περίοδο, ο κ. Φιλιππίδης απαντάει απερίφραστα«τα προϊόντα που βρίσκει φθηνά».
Για το εάν το χρονικό διάστημα -από τώρα και μέχρι τα Χριστούγεννα- αποτελεί την περίοδο όπου οι επιχειρήσεις βγάζουν τα «σπασμένα» όλου του έτους, ο κ. Φιλιππίδης απαντάει κατηγορηματικά αρνητικά. «Όχι. Είναι πολλά τα “σπασμένα”. Ο επιχειρηματικός κόσμος περιμένει να πάρει μια ανάσα, να ρευστοποιήσει κάποια χρήματα, αλλά δυστυχώς δε γίνεται μέσα σε μια μέρα να βγουν τα «σπασμένα όλου τους έτους», αναφέρει ο ίδιος. Παράλληλα, τονίζει πως το 2023 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τους καταστηματάρχες της Θεσσαλονίκης λέγοντας πως «η αγορά της πόλης πάει χάλια. Ο καταναλωτής φοβάται να μπει στα μαγαζιά», ανέφερε ο ίδιος.
Η Black Friday αποτελεί μία ευκαιρία τόσο για τον επιχειρηματικό κόσμο όσο και για το καταναλωτικό κοινό να επωφεληθούν σημαντικά, με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης να προτρέπει τους αγοραστές να ενισχύσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της πόλης καθώς αυτές είναι που θα προβούν σε πραγματικά τεράστιες, όπως τονίζει, εκπτώσεις.
Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Νέα αίτηση ακύρωσης στο ΣτΕ για το FlyOver