Εκπαίδευση
Ολοκλήρωση εργαστηρίων σε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων
Συντάκτης: Eidisis.grΤο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς "ΝΗΡΕΑΣ" σε συνεργασία με την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς και το Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων υλοποίησε το διάστημα Μάρτιος - Απρίλιος 2016 βιωματικά εργαστήρια που απευθύνονταν σε μαθητές Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης των Γυμνασίων και Λυκείων της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς.
Η συγγραφέας παιδικής λογοτεχνίας Όλγα Σεχίδου στο Δημ. Σχολείο Χέρσου
Συντάκτης: Eidisis.grΤο Σχολείο του Χέρσου επισκέφθηκε η συγγραφέας παιδικής λογοτεχνίας κ. Όλγα Σεχίδου την Τρίτη 10 Μαϊου 2016 στα πλαίσια των εκδηλώσεων φιλαναγνωσίας του Σχολείου καθώς και του ετήσιου θεσμού του «Ημέρες λογοτεχνίας».
Η κ. Σεχίδου μίλησε με τα παιδιά για τα βιβλία της αλλά και για την πολύτιμη αξία του λογοτεχνικού βιβλίου, συζήτησε, άκουσε τις απόψεις τους, απάντησε σε ερωτήσεις και τέλος έδωσε τα τρία πρώτα βραβεία στους μαθητές και μαθήτριες που πρώτευσαν στο διαγωνισμό συγγραφής παραμυθιού που διοργανώνεται κάθε Απρίλη από το Δημοτικό Χέρσου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο θεσμός αυτός σε συνδυασμό με παρουσία συγγραφέα στο Σχολείο διοργανώνεται πάνω από δέκα συνεχόμενα χρόνια…
1ο ΓΕΛ - ΚΙΛΚΙΣ :Έδωσαν τα χρήματα της εκδρομής στους πρόσφυγες
Συντάκτης: Eidisis.grΥψηλό μάθημα ανθρωπισμού και αλληλεγγύης παρέδωσαν τα παιδιά- μαθητές της α’ τάξης του 1ου ΓΕΛ Κιλκίς με αφορμή μια εργασία τους στα πλαίσιθα των εκπαιδευτικών δράσεων του σχολείου. Τα παιδιά θυσίασαν την φτεινήν τους εκδρομή αφού αποφάσισαν τα χρήματα που θα δίνονταν να διατεθούν υπέρ των προσφύγων.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες, οι εκπαιδευτικοί και η Διευθύντρια του 5ου Δ. Σ. Κιλκίς θέλουμε να ευχαριστήσουμε ολόψυχα τον δάσκαλο Ζωγραφικής κ. Θάνο Στόκα και την ομάδα του από το τμήμα ενηλίκων της ΤΕΧΝΗΣ Κιλκίς
Ο Βουλευτής Γιώργος Γεωργαντάς αναφέρθηκε σε ομιλία του στη Βουλή στην αβεβαιότητα και την ανασφάλεια που δημιούργησε στους κατοίκους της επαρχίας του Κιλκίς η διάταξη του άρθρου 35 σύμφωνα με την οποία ο ελάχιστος αριθμός των νηπίων ανά νηπιαγωγείο δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 14 παρά μόνο κατ΄ εξαίρεση συνδυάζοντας το με το γεγονός ότι 26 νηπιαγωγεία στο Κιλκίς λειτουργούν με μικρότερο αριθμό νηπίων.
Φορητές συσκευές στην εκπαιδευτική διαδικασία – ένα βήμα πιο κοντά.. για την Επιμορφωτική
Συντάκτης: Eidisis.grΣτη Γλασκόβη της Σκωτίας πραγματοποιήθηκε στις 16 Μαρτίου η δεύτερη συνάντηση συντονισμού του προγράμματος MOBILE-TECH στην οποία συμμετείχε ως εταίρος του σχεδίου η Επιμορφωτική Κιλκίς. Το σχέδιο φέρει τον τίτλο «Τεχνολογική Ενδυνάμωση Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι για την εκπαίδευση εκπαιδευτών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο σχεδιασμό και τη χρήση εκπαιδευτικών μεθοδολογιών μέσω κινητών (m-learning)» και υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 Στρατηγικές Συμπράξεις.
Πενήντα χρόνια μετά την ίδρυση του Γυμνασίου Λυκείου Χέρσου συστήνεται σύλλογος αποφοίτων του. «Ποτέ δεν είναι αργά να συγκεντρωθούμε και να ξεκινήσουμε να αναπληρώσουμε τον χαμένο χρόνο» αναφέρουν οι πρωτεργάτες της ίδρυσης που έλαβε «σάρκα και οστά» τον Σεπτέμβριο του 2015 σε εκδήλωση στην Πολίχνη προς τιμήν του αλησμόνητου Στάθη Ευσταθιάδη.
Αντί αναβάθμισης και μεταφοράς στο νέο κτήριο το παράρτημα ΤΕΙ Κιλκίς κινδυνεύει πλέον με εξαφάνιση καθώς το Υπουργείο Παιδείας κωφεύει σε κάθε πρόταση. Ελλιπώς γίνονται τα μαθήματα ιδιαίτερα τα εργαστήρια καθώς ο υπερσύγχρονος εξοπλισμός παραμένει πακεταρισμένος αφού δεν υπάρχει χώρος για να αναπτυχθεί. Και οι Σέρρες θέτουν πλέον με έγγραφό τους προς το Υπουργείο Παιδείας τρεις προϋποθέσεις για να αποδεχθούν την παραχώρηση του νέου κτηρίου από το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Γράφει η Θεοδοσία Ε. Παπαδοπούλου-Τσάτση, Φιλόλογος Α.Π.Θ., MSC Ειδικής Αγωγής, e.mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Στον ευρύ κύκλο των μαθησιακών δυσκολιών εντάσσεται και η Δυσλεξία, η οποία συνιστά, σύμφωνα με όλους τους ερευνητές, τη σοβαρότερη μορφή δυσκολίας, κυρίως στην επεξεργασία και χρήση του γραπτού λόγου. Η ίδια της έχει ονομαστεί και «Νόσος των χαρισματικών παιδιών», καθώς τα παιδιά με δυσλεξία, συχνά εμφανίζουν μεγαλύτερη δημιουργικότητα και ευρηματικότητα από τα υπόλοιπα.
Η Γ’ τάξη του 2ου Γυμνασίου Κιλκίς φέτος, στα πλαίσια του μαθήματος της Τοπικής Ιστορίας, επέλεξε ως θέμα την μελέτη και καταγραφή της ιστορίας του σχολείου μας.
Οι μαθητές δημιούργησαν ένα ιστολόγιο (http://istoria2gymkilkis.blogspot.gr/) στο οποίο συγκεντρώνεται και ομαδοποιείται το υλικό που σχετίζεται με την εξέλιξη του σχολείου στο πέρασμα των χρόνων. Στις σελίδες του θα βρείτε φωτογραφίες που καλύπτουν 8 δεκαετίες, σελίδες από το Βιβλίο Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων (όπως οι αποφάσεις που πάρθηκαν μετά την κήρυξη του ελληνοιταλικού πολέμου), έγγραφα και μειοδοτικούς διαγωνισμούς για το χτίσιμο του νέου κτιρίου, βίντεο, παλιά ενδεικτικά, αναφορές σε παλιούς μαθητές και καθηγητές, εξώφυλλα βιβλίων, εργασίες μαθητών κ.ά.