Παρελθούσες καταστάσεις συκοφάντησαν και περιθωριοποίησαν τον μοτοσικλετιστή, ο οποίος αντανακλαστικά (αμυνόμενος κυρίως) πισωπάτησε. Αποτέλεσμα τούτου, ήταν ένας τραυματισμός / θάνατος μοτοσικλετιστή να μην αποδίδεται σχεδόν ποτέ στα σωστά αίτια, αλλά σε «βολικές» αιτιολογήσεις του τύπου «υπερβολική ταχύτητα», με σχεδόν ανύπαρκτη περαιτέρω εξέταση των συνθηκών του ατυχήματος.
Τα τελευταία χρόνια η κατάσταση αυτή έχει ελαφρώς αλλάξει προς το καλύτερο. Η γενικότερη αύξηση των αναβατών και των μοτοσικλετών που κυκλοφορούν, έχει συμβάλει σε αυτό και όχι άδικα.
Περισσότερες μοτοσικλέτες στον δρόμο έχουν πολλαπλή και φανερά οφέλη σε πολλούς τομείς για το κοινωνικό σύνολο. Κυκλοφοριακό πρόβλημα, περιβάλλον (μικρότερες εκπομπές ρύπων, λιγότερη ώρα στον δρόμο), οικονομία (αγορά, συντήρηση, περιφερειακά, ακριβά μερικές φορές αξεσουάρ, χιλιάδες θέσεις εργασίας σε αυτόν τον τομέα της αγοράς).
Το σημαντικότερο όμως όφελος της μοτοσικλέτας για την κοινωνία, είναι η κοινωνική ευαισθησία του μοτοσικλετιστή που έχει πολλές φορές αποδειχθεί».
Οι μοτοσικλετιστές θέτουν ορισμένα ζητήματα με αποδέκτες τους πάντες, ακόμη και τον εαυτό τους, ζητώντας:
Από την πολιτεία:
Παντελής αδιαφορία για την ασφάλεια στην κυκλοφορία των μοτοσικλετών (κατάσταση δρόμων, ποιότητα ασφάλτου, κακή χάραξη δρόμων, έλλειψη αξιόπιστης σήμανσης, επικίνδυνες παρεμβάσεις όπως μπαριέρες, κάγκελα κλπ)
Εισπρακτικού χαρακτήρα και παράλληλα άνευ ουσιαστικής ουσίας διατάξεις (νόμος για κράνη, για επίπεδα θορύβου, για στάθμευση κλπ).
Καταπιεστικές και μονομερείς διατάξεις (κατασχέσεις, πληθώρα ελέγχων από αστυνομία την στιγμή που οι αντίστοιχοι έλεγχοι στα αυτοκίνητα παρά το μεγαλύτερο πλήθος τους, είναι δραματικά λιγότερες) και συμπεριφορές που προσβάλλουν βάναυσα τον μοτοσικλετιστή ως άνθρωπο και πολίτη.
Από το κοινωνικό σύνολο:
Δυσπιστία έναντι του μοτοσικλετιστή που προέρχεται από την ίδια την πολιτεία (προτροπή αστυνομίας στους οδηγούς των ΙΧ να προσέχουν όταν τους πλησιάζει μοτοσικλετιστής μήπως τους αρπάξουν την τσάντα - Ρεπορτάζ ειδήσεων με την κλασσική επωδό «ο δράστης διέφυγε με μοτοσικλέτα» κλπ).
Από τους άλλους χρήστες
του δρόμου:
Άγνοια ή και αδιαφορία της ιδιαίτερης κυκλοφοριακής συμπεριφοράς της μοτοσικλέτας που θέτει σε κίνδυνο κυρίως τους ίδιους τους μοτοσικλετιστές.
Από τους ίδιους τους μοτοσικλετιστές:
Που με ορισμένες ακραίες συμπεριφορές (λίγες συγκριτικά με το σύνολο των μοτοσικλετιστών) ενισχύουν την δυσπιστία έναντι της μοτοσικλέτας.
Για όλα τα παραπάνω και επειδή θεωρούμε ότι η κατάσταση αυτή πρέπει επιτέλους να αλλάξει:
- Θέλουμε να παρέμβουμε στην πολιτεία αλλά και να συνεργαστούμε μαζί της, γιατί το δικαιούμαστε σαν η πιο ευπαθής ομάδα στην αλυσίδα της κυκλοφορίας.
- Θέλουμε να παρέμβουμε για την βελτίωση των οδικών συνθηκών.
- Θέλουμε να ενημερώσουμε τους άλλους πολίτες για το τι σημαίνει μοτοσικλέτα, πως συμπεριφέρεται και τα πολλαπλά οφέλη που παρέχει στην κυκλοφορία και στην κοινωνία γενικότερα, ώστε να έχει η μοτοσικλέτα την κοινωνική αποδοχή που της αξίζει και δικαιούται.
- Θέλουμε να ενημερώσουμε τους ίδιους τους μοτοσικλετιστές ώστε να γίνονται όλο και καλύτεροι όσο αφορά την συμπεριφορά τους (απομυθοποίηση του σκληροπυρηνικού) αλλά και την οδηγική τους ικανότητα.
- Θέλουμε να θυμίσουμε στους άλλους χρήστες του δρόμου ότι το όχημα που οδηγούν με κακή χρήση μπορεί να αφαιρέσει μία ζωή.
- Θέλουμε να υπερασπίσουμε τα δικαιώματά μας σαν μοτοσικλετιστές αλλά και σαν πολίτες, που απειλούνται και τα δικαιώματά τους καταπατούνται από νόμους και διατάξεις του παρόντος αλλά και του μέλλοντος.
- Θέλουμε να δώσουμε διέξοδο στους προβληματισμούς, τα όνειρα αλλά και τα παράπονα του αναβάτη.
- Θέλουμε να ακουστεί και να αποκτήσει δύναμη η δίκαιη φωνή του μοτοσικλετιστή.
- Θέλουμε να παράγουμε πολιτισμό σε σχέση με την μοτοσικλέτα.
- Θέλουμε κάθε μέρα που ξημερώνει να είναι καλύτερη από την προηγούμενη, για την μοτοσικλέτα και τον αναβάτη της.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ !
- Δεν θέλουμε άλλους νεκρούς και τραυματίες από εγκληματικά ανεύθυνες συμπεριφορές.
- Δεν θέλουμε να κυκλοφορούμε σε τριτοκοσμικούς και τραγικά επικίνδυνους δρόμους. γεμάτους λακκούβες , κακοτεχνίες και παραλείψεις (είμαστε η μοναδική πόλη πανελλήνια σε τέτοιο επίπεδο)
- Δεν θέλουμε να αποτελούμε αμελητέο (η και ανύπαρκτο) μέγεθος στον σχεδιασμό της πολιτείας.
Για όλα τα παραπάνω, δημιουργούμε και προσπαθούμε να εξελίξουμε (ελπίζουμε ΚΑΙ με τη συμμετοχή σας) τον Μ.Ο.Κ! Καλούμε όλους τους μοτοσικλετιστές που συμμερίζονται τα πιστεύω μας και τους σκοπούς μας ΝΑ ΣΥΜΠΡΑΞΟΥΝ, ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ, ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗ.
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2007 09:10
Εκλογές Μ.Ο.Κ.
Ο Μοτοσικλετιστικός Όμιλος Κιλκίς την Κυριακή 18 Νοεμβρίου πραγματοποιεί αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου, στο Δημαρχείο Κιλκίς με ώρα έναρξης τις 11:30π.μ. H διοίκηση του ΜΟΚ καλεί όλους να συμμετάσχουν ενεργά στην εκλογική διαδικασία γιατί πιστεύει ότι «ο μοτοσικλετιστής είναι ισότιμο μέλος του κράτους και ισάξιος με όλους πολίτης.