Το μάρκετινγκ, δηλαδή η οργανωμένη προσπάθεια μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού να ικανοποιήσει τις ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες των καταναλωτών, ήταν το βασικό θέμα της ενημερωτικής δράσης, εστιάζοντας περισσότερο στο μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες και τα ιδιαίτερα σημεία προσοχής, ώστε να εφαρμόζουν επιτυχημένα το μάρκετινγκ γενικά αλλά και ειδικά για αγροτικά προϊόντα, τόσο ως επιχειρηματίες όσο και ως εργαζόμενοι. Η έρευνα αγοράς αλλά και η διαφήμιση με σύγχρονους και παραδοσιακούς τρόπους κέντρισαν το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων καθώς επίσης εξηγήθηκαν παραδείγματα εφαρμογής επιτυχημένου μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων. Αξίζει να παρακολουθήσετε ένα σύντομο βίντεο από τη Δράση Ενημέρωσης. (Βίντεο-παραγωγή: Κώστας Χαραλαμπίδης, Γνώμη Κιλκίς Παιονίας).
Η Δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Πράξης: «Επαγγελματική Κατάρτιση σε εργαζόμενους ΜΜΕ της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς» η οποία εντάχθηκε στο ΠΑΑ 2014- 2020, στην Υποδράση 19.2.1.2 «Μεταφορά γνώσεων & ενημέρωσης σε ΜΜΕ αγροτικών περιοχών» στο πλαίσιο του Τοπικού Προγράμματος «Τοπική Ανάπτυξη με Πρωτοβουλία Τοπικών Κοινοτήτων (ΤΑΠΤοΚ), LEADER/CLLD Κιλκίς» της Ο.Τ.Δ. «ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΙΛΚΙΣ – Α. Α.Ε. ΟΤΑ» (ΑΝ.ΚΙ. Α.Ε.), Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.