Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024, 11:53:34 πμ
Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2009 06:44

Σεβασμός στον πελάτη

Και άλλη φορά το γράψαμε και θα το επαναλαμβάνουμε σε κάθε ευκαιρία: Ένας απλός τρόπος για να αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής ποιος καταστηματάρχης είναι σωστός και ποιος …παραλίας, είναι ο έμπρακτος σεβασμός που επιδεικνύει στους πελάτες του σε κάθε χιονόπτωση.
Επιλέξτε λοιπόν φίλοι αναγνώστες να επιβραβεύετε εκείνους που καθαρίζουν το πεζοδρόμιο που αναλογεί στο κατάστημά τους προστατεύοντας τους πελάτες τους. Κι όταν βλέπετε πάγους και χιόνια μπροστά σε είσοδο καταστήματος, προσπεράστε το.