Τότε εκφράσαμε απόλυτη επιφύλαξη στις αισιόδοξες αυτές εκτιμήσεις γράφοντας πως η ολοκλήρωση των διαδικασιών υποκατάστασης του έκπτωτου εργολάβου και ανάθεσης σε νέο κατασκευαστή δεν αναμένονται πριν το τέλος της χρονιάς (2023).
Δυστυχώς κι εμείς αποδειχθήκαμε αισιόδοξοι. Διότι χρειάστηκε σχεδόν ένα εξάμηνο για να κηρυχθεί και τυπικά έκπτωτος ο αρχικός εργολάβος και η συμφωνία ανάθεσης σε νέο μόνο εύκολη δεν είναι.
Η είδηση είναι πως ακόμα κι ενώ πάμε στα μέσα του Γενάρη 2024 δεν έχει υπογραφεί η σύμβαση ανάθεσης με νέο εργολάβο. Μπορεί να υπήρξαν επαφές σε καλό κλίμα του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα στην Αθήνα με τους ιθύνοντες της ΙΝΤΡΑΚΑΤ, να δόθηκε η εντύπωση πως το θέμα έκλεισε, αλλά αν δεν υπογραφεί σύμβαση όλα είναι …ατμός.
Κι αν όσα απομένουν να γίνουν μέχρι τις υπογραφές, γίνουν με τους συνήθεις ρυθμούς δεν αναμένονται εξελίξεις μέχρι την Άνοιξη.
Οπότε η ολοκλήρωση του δρόμου εντός του έτους ανάγεται στη σφαίρα του θαύματος.
Να οπλιστούμε με υπομονή λοιπόν κι όσοι εντέλλονται ας ασχοληθούν, επιτέλους, με τα σοβαρά θέματα του νομού.
Διεκδικούμε ως Κιλκίς την παγκόσμια πρωτιά να χτίζουμε ένα δρόμο ούτε καν 15 χιλιομέτρων επί σχεδόν 13 χρόνια και να μην είναι έτοιμο ούτε το 60%.