Η πρώτη υποδράση είχε τίτλο «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΛΕΒΗΤΑ ON LINE» όπου οι μαθητές δημιούργησαν ένα video στο οποίο συντήρησαν έναν αερολέβητα, αλλά και ανέλυσαν την εκπομπή καυσαερίων για την βελτίωση του βαθμού απόδοσης της εγκατάστασης και τη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα στο περιβάλλον (ρύθμιση καυστήρα) μέσα στο Εργαστήριο Ειδικότητας «Τεχνικού Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου»
Η δεύτερη υποδράση είχε τίτλο « ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΘΥΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ» . Οι μαθητές της Α τάξης συνέλλεξαν πληροφορίες για διάφορα καλλιτεχνικά ρεύματα και τους εκπροσώπους τους. Επέλεξαν στη συνέχεια διάφορα έργα τους που εκτυπώθηκαν και κολλήθηκαν στις πόρτες των τάξεων. Επιπρόσθετα , στα πλαίσια της δράσης αυτής οι μαθητές επισκέφτηκαν το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών όπου ήρθαν σε επαφή με έργα σύγχρονης γλυπτικής τέχνης της δημιουργού Ιωάννας Σπιτέρη.
Η τρίτη υποδράση έχει τίτλο «Η ΦΥΣΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ». Κατά την διάρκεια της δράσης οι μαθητές της Ειδικότητας «Αισθητικής Τέχνης», με την εκπαιδευτικό έφτιαξαν κρέμες προσώπου και σώματος καθώς και έλαια που βασίζονται στα φυτά της περιοχής
Η τέταρτη υποδράση έχει τίτλο «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΝΕΛ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ». Για να γίνει κατανοητή η λειτουργία της υγραεριοκίνησης σε ένα αυτοκίνητο οι μαθητές της Ειδικότητας «Τεχνικού Οχημάτων» συναρμολόγησαν ένα πρότυπο σύστημα υγραεριοκίνησης και το εξέθεσαν πάνω σε ένα ξύλινο πάνελ.
Η πέμπτη υποδράση έχει τίτλο «CARM-e ΕΝΑ ΡΟΜΠΟΤ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ». Συναρμολογήθηκε από τους μαθητές του Τομέα Πληροφορικής ένα εκπαιδευτικό lego-ρομπότ που προγραμματίστηκε κατάλληλα για να συλλέγει σκουπίδια.
Η έκτη υποδράση έχει τίτλο «ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΗ…ΔΙΑΤΡΟΦΗ». Οι μαθητές με τα μηχανήματα που εξοπλίστηκε το Εργαστήριο Ειδικότητας «Φυτικής Παραγωγής» αποξήραναν διάφορα φρούτα και λαχανικά και δημιούργησαν ποικίλα ροφήματα με στόχο την υιοθέτηση υγιεινής διατροφής.