Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να κάνουν ερωτήσεις στους/στις εισηγητές/τριες μετά το τέλος κάθε δεκάλεπτης παρουσίασης και να λάβουν απαντήσεις όπως και έπραξαν με ιδιαίτερο ζήλο. Η θεματολογία των παρουσιάσεων αφορούσαν τις θετικές επιστήμες και κυρίως τους τομείς της υγείας και της εκπαίδευσης, της ενέργειας και της κλιματικής αλλαγής, όπως επίσης της ιατρικής και της μηχανικής. Οι εισηγήσεις που αναφέρθηκαν στις εφαρμογές της σύγχρονης μεθόδου CRISPR-Cas9 στις κληρονομικές ασθένειες, τη δορυφορική παρακολούθηση της γης στη σχολική εκπαίδευση και τη σημασία των μαγνητικών MRI απεικονίσεων των εγκεφάλων για τα σιωπηλά εγκεφαλικά, εντυπωσίασαν τους μαθητές.
Η συνάντηση αυτή γεφύρωσε με επιτυχία την επιστημονική κοινότητα με το πιο ζωντανό και υποσχόμενο κομμάτι της κοινωνίας μας, τους μαθητές, ώστε να τους ενημερώσει, να τους προβληματίσει αλλά και να τους εμπνεύσει. Η έρευνα μέχρι πρότινος ήταν κάτι απρόσιτο, πραγματοποιείται σε κλειστές αίθουσες και εργαστήρια πανεπιστημίων και ερευνητικών κέντρων χωρίς να δίνεται η δυνατότητα να κατανοήσουν οι μαθητές ότι πίσω από όλη αυτή τη δουλειά κρύβονται νέοι άνθρωποι με πάθος και όραμα για την επιστήμη που υπηρετούν. Αυτή τη ζέση ευχόμαστε στους μαθητές μας να τους ακολουθεί στη φετινή χρονιά αλλά και στη μετέπειτα πορεία τους, σε όποιο επιστημονικό πεδίο επιλέξουν να αφοσιωθούν.
Η Δ/ντρια και οι υπεύθυνοι καθηγητές των θετικών σπουδών του τμήματος Υγείας
του 2ου Πειραματικού ΓΕΛ Κιλκίς,
Δρ. Αικατερίνη Ρώσσιου (Φυσικός, Πληροφορικός, Φιλόλογος)
Πηνελόπη Καλπάκα - Μαρία (MSc Βιολόγος)
Ιφιγένεια Πολυμέρου (Χημικός, Θεολόγος)
Νικόλαος Καρακάσης (Φυσικός)