Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2024, 3:46:20 μμ
Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012 00:59

Συµµετοχή του ειδικού δηµοτικού σχολείο σε ευρωπαϊκο πρόγραµµα COMEIUS

Σε Ευρωπαϊκό Πρόγραµµα Πολυµερούς Σχολικής Σύµπραξης Comenius συµµετέχει το Ειδικό ∆ηµοτικό Σχολείο Κιλκίς. Το πρόγραµµα έχει τίτλο "Fun way to independence" (διασκεδαστικός τρόπος προς την ανεξαρτησία), έχει διάρκεια 2 έτη από 01/08/2012 έως 31/07 2014 και συµµετέχουν σχολεία από πέντε χώρες. Το σχολείο της πόλης Sopot της Πολωνίας (συντονιστικό σχολείο του προγράµµατος), τo Ειδικό ∆ηµοτικό Σχολείο Κιλκίς από την Ελλάδα, το σχολείο από την πόλη Hunedoara Ρουµανίαs, το σχολείο από την πόλη Karabuk της Τουρκίας και το σχολείο της πόλης Broadstairs της Μεγ. Βρετανίας.


Η πρώτη συνάντηση των εταίρων θα πραγµατοποιηθεί στην Πολωνία 09/11 έως 15/11/2012 όπου θα αναλυθούν οι λεπτοµέρειες σε όλα τα στάδια του προγράµµατος. Θα ακολουθήσει η υποδοχή στην Ελλάδα το Μάρτιο του 2013 την περίοδο της Αποκριάς και θα κλείσει η φετινή σχολική χρονιά µε την επίσκεψη στην Ρουµανία τον Μάιο του 2013. Για την επόµενη σχολική χρονιά είναι προγραµµατισµένες δυο συναντήσεις στα σχολεία της Τουρκίας Οκτώβριο του 2013 και Αγγλίας Μάιο του 2014 όπου θα γίνει και ο τελικός απολογισµός και το κλείσιµο του προγράµµατος.
Συντονίστρια του προγράµµατος για το Ειδικό Σχολείο Κιλκίς είναι η δασκάλα ειδικής αγωγής κ. Χαραλαµπίδου Μαρία που µαζί µε το ∆/ντή του σχολείου κ. Παπαδόπουλο Αριστείδη θα συµµετέχουν στην πρώτη συνάντηση των εταίρων όπου θα καθοριστεί και η διαδικασία του προγράµµατος. Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου εκδήλωσαν ενδιαφέρον να συµµετέχουν στη παιδαγωγική οµάδα και στις δραστηριότητες του προγράµµατος. Το πρόγραµµα για την Ελλάδα προβλέπει και την µετακίνηση τριών µαθητών µε αναπηρία. Αυτό θα πραγµατοποιηθεί µε τη συνοδεία των γονιών τους δίνοντας ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς, µαθητές και γονείς να γνωρίσουν από κοντά ανάλογους τύπους σχολείων σε άλλες χώρες.
Ο εκπαιδευτικός εξοπλισµός, οι κτηριακές υποδοµές, τα εκπαιδευτικά προγράµµατα, οι δραστηριότητες, οι µέθοδοι και τα συστήµατα εργασίας, η γνωριµία θεραπευτικών κέντρων και άλλων δοµών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, η στάση των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας απέναντι στα άτοµα µε αναπηρία θα δώσουν την ευκαιρία στους συµµετέχοντες µέσα από τις εµπειρίες που θα αποκτήσουν να διαµορφώσουν άποψη για το εκπαιδευτικό σύστηµα της κάθε χώρας να πλουτίσουν τις γνώσεις τους και να βελτιώσουν την παρεχόµενη εκπαίδευση προς τα άτοµα µε ειδικές ανάγκες.

Ο ∆/ντής του σχολείου
Παπαδόπουλος Αριστείδης