Η εικαστικός Στέλλα Καπεζάνου παρουσιάζει για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη μικρά, «άτακτα» έργα, κεντρική φιγούρα των οποίων είναι η «Γυναίκα του Ψαρά», με ζωντανά χρώματα και εντυπωσιακή λεπτομέρεια.
Η γνωστή εικαστικός υπογράφει φέτος την οπτική ταυτότητα του 65ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, με το έργο «Corn Maidens» (Οι Παρθένες του Καλαμποκιού), επιδιώκοντας να αποτυπώσει διαπολιτισμικά σύμβολα, δημιουργώντας μια εικαστική γλώσσα, όπου μυθολογικές και ψυχολογικές αναφορές ενώνονται σε έναν χορό – ωδή στη θεϊκή γυναικεία δύναμη και τη Μητέρα Φύση, με τη διττή της ιδιότητα ως δημιουργού και καταστροφέα. Το πόστερ του φεστιβάλ είναι μέρος ενός μεγάλου έργου της, το μήκος του οποίου φτάνει τα 4 μέτρα και 30 εκατοστά. Όπως εξηγεί η ίδια σε δήλωσή της, «Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη γι’ αυτήν την έκθεση… είναι η πρώτη φορά που δείχνω πάρα πολύ μικρά έργα, τα οποία ονομάζω “άτακτες μινιατούρες”».
Η εικαστικός, σε συνεργασία με την Τένια Μενεγάκη που έχει την επιμέλεια της έκθεσης, θα παρουσιάσουν μια μικρή συλλογή από αυτές τις μινιατούρες από τις 3 Νοεμβρίου. Η έκθεση αποτυπώνει την πολυπλοκότητα της γυναικείας εμπειρίας, συνδυάζοντας παραστατικότητα με αφαίρεση και συμβολισμούς με φαντασιακές συνθέσεις.
Η pop-up έκθεση «Naughty Miniatures» θα φιλοξενείται στο Apodec – micro exhibitions έως τις 10 Νοεμβρίου, με τα εγκαίνια να πραγματοποιούνται την Κυριακή 3 Νοεμβρίου, παρουσία της καλλιτέχνιδας.