Πέρασαν φυσικά δώδεκα χρόνια αλλά είναι διαχρονικές απόψεις, μεγαλόπνοες και μπορούν να υλοποιηθούν μόνο με εθνικά έργα συγχρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αρκεί να τα συμπεριλάβουν στις προτάσεις τους Δήμος, ΤΕΔΚ, Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και πολιτική ηγεσία στα Υπουργεία Γεωργίας και Πολιτισμού, αποφασισμένη να δει το Κιλκίς όχι σαν σκιά της Θεσ/νίκης.1ον. Ανάδειξη των Αρχαιολογικών χώρων Μορύλου (Α. Απόστολοι) και Κλιτών (δίπλα στην Πικρολίμνη) που σε συνδυασμό με την Πηλοθεραπεία μπορούν να αποτελέσουν πόλο έλξης Ελλήνων και ξένων επισκεπτών. Καιρός είναι το πολύπαθο αυτό Υπουργείο να εγγράψει στον προϋπολογισμό του κάποιο επόμενο έτος την λέξη Κιλκίς γιατί ότι έγινε σε Εύρωπο, Παλατιανό, Π. Γυναικόκαστρο ήταν του Υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης. 2ον. Μελέτη και άρδευση της πεδιάδας των 80.000 στρεμμάτων. Ο φυσικός ταμιευτήρας Αμμοτόβου υπάρχει και το αποστραγγιστικό δίκτυο καναλιών της πεδιάδας να μετατραπεί σε δίκτυο συγκράτησης υδάτων. Η υψομετρική διαφορά από τον Αξιό ποταμό είναι μικρή και μπορεί με ειδικό αντλιοστάσιο να έλθει νερό στην πεδιάδα όπως στα αρδευτικά Άξιοχωρίου – Άσπρου. Είναι λανθασμένη η πολιτική των μικρών φραγμάτων που συνεχίζεται για κάθε μικρό χωριό χωρίς πολλά χωράφια παρά την δημιουργία Καποδιστριακών Δήμων που σκεφτόμαστε να γίνουν ακόμη μεγαλύτεροι με σκοπό την υλοποίηση μεγάλων έργων που είναι ο κυριότερος λόγος της δημιουργίας των.3ον. Επέκταση των δασών πεύκων Προφήτη Ηλία (Αποστόλων) και Αγίου Δημητρίου (Μαυρονερίου) σε όλη την λοφοσειρά από Ν. Δήμητρα μέχρι Πικρολίμνη και δημιουργία αισθητικών τμημάτων σ’ αυτά. Οι κτηνοτρόφοι μας να μη ανησυχούν όπως το 1986 πού έγιναν γιατί τώρα που μεγάλωσαν τα δένδρα μπορούν να βόσκουν τα ζώα από κάτω όπως μας έλεγαν οι ειδικοί από τότε.4ον. Η σύνδεση των κόμβων Μαυρονερίου και Αγίου Αθανασίου με δρόμο σύγχρονων διαστάσεων έξω από τους οικισμούς ή ακόμη με την συνέχιση της βελτίωσης των γεωμετρικών χαρακτηριστικών του νομαρχιακού δρόμου Μαυρονερίου- Μικροκάμπου –Π. Αγιονερίου – Βαθυλάκκου γιατί έχει μεγάλη κυκλοφορία και βαρέων οχημάτων. Είναι πολύ συντομότερος από του άλλους δρόμους για τους μετακινούμενους νότια ή δυτικά του νομού.Θυμίζω ότι ο Δήμος Πικρολίμνης είναι ο τρίτος ή τέταρτος του Νομού σε πληθυσμό που μάλιστα δεν μειώνεται.