Αναφέρεται η εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας, η αξιοποίηση επιστημονικων δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, η αξιολόγηση με χρήση ειδικών εκπαιδευτικών πλατφορμών είτε του ΙΕΠ ή του Φωτόδεντρου, με σύνδεση από την τάξη καθώς και εξ' αποστάσεως σε ατομικό ή/και συλλογικό επίπεδο. Επιπλέον αξιοποιούνται, προς όφελος της μαθησιακής διαδικασίας, ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus KA1 και KA2, οι μαθητές/τριες ενθαρρύνονται και προετοιμάζονται ώστε να συμμετάσχουν και να διακριθούν σε μαθητικούς διαγωνισμούς (Μαθηματική Εταιρεία, Φυσικής, Ελληνικής Γλώσσας, Καλλιτεχνικών, Διαγωνισμούς Χορωδιών), ενώ λειτουργούν και ομάδες όμιλοι με ανάλογα θέματα. Υλοποιήθηκαν 12 περιβαλλοντικά, πολιτιστικά, αγωγής υγείας προγράμματα (κάποια σχετίζονταν και με διαγωνισμούς και το σχολείο βραβεύτηκε), μουσικές, αθλητικές - βιωματικές και καλλιτεχνικές δράσεις, εκπαιδευτικές επισκέψεις και διαγωνισμοί σε κάποιους από τους οποίους (π.χ. Γλώσσας) η ομάδα των μαθητών/τριών βραβεύτηκε. Εκπανήθηκε στον συγκεκριμένο άξονα και υλοποήθηκε Σχέδιο Δράσης με εδιαφέροντα αποτελέσματα και παραγόμενα από τους μαθητές/τριες προίόντα (π.χ podcasts).