Οι προτάσεις αυτές αφού εξεταστούν από τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου αναμένεται να προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση με βάση τη συμφερότερη και την καλύτερη προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Έπειτα το υπουργείο Ναυτιλίας θα προχωρήσει σε ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό για την κάλυψη των γραμμών.
Η γνωμοδότηση του ΣΑΣ περιλαμβάνει δύο προτάσεις. Η πρώτη αφορά την εκτέλεση δύο δρομολογίων την εβδομάδα στη γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος (Βαθύ) με μίσθωμα 130 ευρώ ανά ναυτικό μίλι για πλοίο τρίτης κατηγορίας με ανάλογη προσαύξηση κατά 25% για πλοίο δεύτερης κατηγορίας και κατά 35% για πλοίο πρώτης κατηγορίας.
Η δεύτερη πρόταση αφορά την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα στη γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος(Βαθύ) και ενός δρομολογίου την εβδομάδα στη γραμμή Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα με μίσθωμα 130 ευρώ ανά ναυτικό μίλι για πλοίο τρίτης κατηγορίας με ανάλογη προσαύξηση κατά 25% για πλοίο δεύτερης κατηγορίας και κατά 35% για πλοίο πρώτης κατηγορίας, με υποχρέωση σύνδεσης από τον ανάδοχο των Ψαρών με τη Χίο μία φορά την εβδομάδα σε προέκταση του δρομολογίου από Πειραιά.
Να σημειωθεί ότι στο ΣΑΣ η ακτοπλοϊκή εταιρεία HELLENIC SEAWAYS υπέβαλε στο Συμβούλιο πρόταση, σύμφωνα με την οποία διαθέτει πλοίο πρώτης κατηγορίας και συγκεκριμένα το «Νήσος Μύκονος» που μπορεί να εξυπηρετήσει τη σύνδεση της γραμμής Ικαρίας-Σάμου-Λήμνου-Καβάλας και σύνδεσης με τον Πειραιά δύο φορές την εβδομάδα, ενώ εξετάζεται και για τρεις φορές.
Πηγή: Το Βήμα