Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2024, 9:55:24 πμ
Κυριακή, 14 Σεπτεμβρίου 2014 18:50

Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ένα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα» του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ξεκινά στις 15 Οκτωβρίου. Το πρόγραμμα έρχεται να καλύψει μια βασική ανάγκη θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης στο πλέον σύγχρονο πεδίο των ψηφιακών μέσων, των ψηφιακών δικτύων πώλησης και των εφαρμογών τους, τα οποία αποτελούν ήδη αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.

Το πρόγραμμα απευθύνεται:

α) Σε στελέχη που απασχολούνται άμεσα ή έμμεσα σε σχετικές με το Μάρκετινγκ λειτουργίες είτε ψηφιακών επιχειρήσεων είτε παραδοσιακών (στελέχη εμπορικά και μάρκετινγκ, product / brand managers, marketing managers, στελέχη σε διαφημιστικές εταιρείες και ΜΜΕ).

β) Σε στελέχη με τεχνολογικό υπόβαθρο που ασχολούνται με ψηφιακές τεχνολογίες (IT, web developers, στελέχη εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, τηλεπικοινωνιών, κ.α).

γ) Σε ελεύθερους επαγγελματίες και εταιρείες συμβουλευτικών υπηρεσιών που ασχολούνται με το χώρο του Digital και του Μάρκετινγκ (freelancers, e-marketing consultants, SEO experts, web developers, social media monitoring experts), και

δ) Σε σημερινούς αλλά και μελλοντικούς επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο Διαδίκτυο.

Τι προσφέρει το πρόγραμμα

Τα διαφορετικά προφίλ των επαγγελματιών αυτών θα αποκομίσουν από την εκπαίδευση αντίστοιχα οφέλη: ικανότητα διαμόρφωσης μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης της χρήσης των ψηφιακών μέσων ως εργαλεία μάρκετινγκ, εξοικείωση με τη χρήση πρακτικών μεθόδων και εργαλείων, σύνδεση εργαλείων και τεχνικών με μετρήσιμα αποτελέσματα, αποτελεσματικότερη συνεργασία με άλλα τμήματα της εταιρείας, με πελάτες και με εξωτερικούς συνεργάτες.
Η θεματολογία του προγράμματος αποτελείται από 4 ενότητες:

- στρατηγική ανάλυση & σχεδιασμό (δυναμική του ψηφιακού περιβάλλοντος, επιχειρηματικά μοντέλα, e-marketing plan),
- περιεχόμενο, υπηρεσίες και πώληση (content marketing, omni-channel approach, e-shops),
- επικοινωνία και προβολή (SEO, SEM, mobile, κοινωνικά δίκτυα) και
- αξιοποίηση δεδομένων και μέτρηση αποτελεσματικότητας (CRM, big data, Web & Social media metrics, νομικά θέματα).

Θεωρία και πράξη

Η εκπαιδευτική διαδικασία στηρίζεται σε ένα μείγμα θεωρητικού υπόβαθρου και πρακτικής εφαρμογής μέσα από:
- Εισηγήσεις - παρουσιάσεις από ακαδημαϊκούς και από επαγγελματίες του ευρύτερου χώρου των ψηφιακών τεχνολογιών και του μάρκετινγκ, σε αναλογία περίπου 50%-50%
- Εργαστηριακές ασκήσεις εφαρμογής στα διάφορα εργαλεία και εφαρμογές (Google Ads, SEO, Web analytics, κοινωνικά δίκτυα)
- Χρήση μελετών περίπτωσης (case studies),
- Ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων και αξιοποίηση της εμπειρίας και γνώσης τους
- Ηλεκτρονική πλατφόρμα για το υλικό της εκπαίδευσης και επικοινωνία.

Αιτήσεις έως 24/9

Η συνολική διάρκεια της εκπαίδευσης είναι 72 διδακτικές ώρες, χωρισμένη σε 23 τρίωρα, εκτός ωρών εργασίας και ολοκληρώνεται σε μια περίοδο 3 μηνών. Η εκπαίδευση ξεκινά στις 15 Οκτωβρίου 2014 και η περίοδος αιτήσεων λήγει στις 24 Σεπτεμβρίου 2014.

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 1.100 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του βιβλίου που θα δοθεί στους συμμετέχοντες και των σημειώσεων των εισηγητών. Για το σεμινάριο ισχύει η επιδότηση ΛΑΕΚ 0,45%.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν λεπτομερέστερα για το πρόγραμμα και να συμπληρώσουν την αίτηση συμμετοχής στην ιστοσελίδα του ΚΕΚ - ΟΠΑ http://kek.aueb.gr/.


Πηγή: Το Βήμα