Μάλιστα, μέσω της επεξεργασίας μεγάλου όγκου δεδομένων, είναι πλέον εφικτό για τις επιχειρήσεις που έχουν τα κατάλληλα εργαλεία, να εστιάσουν ακριβώς στους χρήστες που θέλουν.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Warp.ly κ. Γιάννη Δοξαρά, η στροφή των καταναλωτών προς την κινητή ευρυζωνικότητα είναι τέτοια που πλέον το 1/3 της κίνησης του ελληνικού Διαδικτύου πραγματοποιείται από κινητές συσκευές, χωρίς μάλιστα να συνυπολογίζονται σε αυτές τις επιδόσεις οι ψηφιακές εφαρμογές.
Ο ιδρυτής της Warp.ly προέβλεψε την Τρίτη στην Αθήνα, κατά τη διάρκεια παρουσίας της καινούργιας πλατφόρμας της εταιρείας για Mobile Marketing και CRM, ότι ως το τέλος του 2015 η ιντερνετική κίνηση μέσω κινητών και ταμπλετών θα φτάσει το 50% στην Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι περί το 70% της διαδικτυακής κίνησης στις κινητές συσκευές έχει νήμα εκκίνησης στο Facebook.
Σύμφωνα με τον κ. Δοξαρά, υπάρχει πεδίον δόξης λαμπρό στη διαφημιστική αγορά του Διαδικτύου, ιδίως δε στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, ενώ το κοινό άνω των 45 ετών αποτελεί μία ιδιαίτερα δυναμική πληθυσμιακή ομάδα του Διαδικτύου. Ένα παράδειγμα αυτών των αλλαγών, όπως είπε ο κ. Δοξαράς, είναι ότι κάθε μέρα γίνονται στη χώρα μας μέσω κινητών συσκευών περί τις 5 χιλιάδες παραγγελίες φαγητού «ντελίβερι».
Διεθνοποιήθηκε σε δύο χρόνια
Η Warp.ly κατάφερε να διεθνοποιηθεί μέσα σε τρία χρόνια από την ίδρυσή της, καθώς πολύ γρήγορα επιχείρησε το άνοιγμά της στο εξωτερικό και πλέον διαθέτει συνεργασίες στην Ισπανία, στην Ολλανδία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή της, το μοντέλο της εταιρείας είναι βιώσιμο και κερδοφόρο. Ήδη η Warp.ly καταγράφει αύξηση των πωλήσεων κατά 300% σε σχέση με πέρυσι, ενώ περί το 40% του κύκλου εργασιών της προέρχεται από σταθερά συμβόλαια. Μάλιστα, πρόσφατα άντλησε μισό εκατ. δολάρια από ιδιώτες επενδυτές.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στη διεθνή διαφημιστική αγορά του mobile και αξιοποιεί την πλατφόρμα HANA της SAP, που της επιτρέπει να αξιοποιεί τα πλεονεκτήματά της σε «πραγματικό χρόνο» και να κάνει επί τόπου αγορά διαφημιστικού χώρου στα ψηφιακά «δημοπρατήρια» του Διαδικτύου. Μάλιστα, είναι τόσο ραγδαίες οι αλλαγές στη διεθνή αγορά, καθώς πλέον η προμήθεια διαφημιστικού χώρου στο Internet γίνεται ακριβώς την ώρα που «φορτώνεται» η ιστοσελίδα.
Έρχονται τα ψηφιακά κουπόνια
Η πλατφόρμα Warply Engage προσφέρει νέες δυνατότητες για την ακριβή στόχευση των χρηστών του Διαδικτύου, καινούργιες υπηρεσίες διαφήμισης σε κινητές συσκευές και λύσεις για κουπόνια και προσφορές αγορές μέσω κινητού στο online και offline περιβάλλον.
Όπως τόνισε ο ιδρυτής της εταιρείας, μέσα από τη νέα πλατφόρμα θα λανσαριστούν στο επόμενο δίμηνο στην αγορά ηλεκτρονικά εκπτωτικά κουπόνια σε κινητά τηλέφωνα, σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες λιανικής και σουπερμάρκετ. Η Warp.ly, η οποία αναλύει δεδομένα 1,2 εκατ. συσκευών στο δίκτυό της, θεωρεί ότι τα ψηφιακά κουπόνια είναι ο προθάλαμος των κινητών πληρωμών.
Έτσι, μία ειδική κινητή εφαρμογή, που θα εγκαθίσταται δωρεάν στη συσκευή των χρηστών, θα επιτρέπει στους καταναλωτές να μπορούν εύκολα και γρήγορα να εξαργυρώνουν προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια, δίχως εκτυπώσεις ή άλλες διαδικασίες. Μάλιστα, η έκπτωση θα εισάγεται αυτόματα στον λογαριασμό του πελάτη και θα καταγράφεται πάνω στο παραστατικό της απόδειξης.
Όπως σημείωσε ο κ. Δοξαράς, στην Ελλάδα δημιουργούνται περίπου 4 εκατ. κουπόνια κάθε χρόνο, εκ των οποίων χρησιμοποιείται ποσοστό περίπου 70%. Και αυτό διότι, καθώς το εισόδημα υφίσταται πιέσεις επί σειρά ετών, οι καταναλωτές έχουν «εθιστεί» στις προσφορές και στις εκπτώσεις, που αποτελούν πια και κομβική στρατηγική των επιχειρήσεων λιανικής. Μάλιστα, στοιχεία της Warp.ly δείχνουν ότι ένα πλειοψηφικό ποσοστό καταναλωτών μπαίνει στο Internet προκειμένου να ψάξει για προσφορές την ώρα που βρίσκεται στο σουπερμάρκετ. Ο κ. Δοξαράς προέβλεψε μάλιστα ότι στο τέλος του 2015 περί τα 1000 σημεία λιανικών πωλήσεων θα δέχονται online κουπόνια.
Διασύνδεση με τα offline σημεία λιανικής
Επίσης, η εταιρεία προχωρά στη λειτουργία και σύνδεση του Warply Engage με offline καταστήματα, μέσω των λεγόμενων Beacons. Δηλαδή ο καταναλωτής θα μπορεί να λαμβάνει μέσα στο κατάστημα προσφορές και κουπόνια, βάσει των ψηφιακών δεδομένων του προφίλ του και των ενδιαφερόντων του, που έχει δείξει στο Διαδίκτυο. Έτσι, για παράδειγμα, κάποιος που επισκέπτεται ιστοσελίδες με κοσμήματα, όταν μπαίνει σε ένα πολυκατάστημα, θα λαμβάνει εκπτωτικό κουπόνι για τα είδη που τον ενδιαφέρουν και θα το εξαργυρώνει άμεσα στις αγορές του.
Πηγή: Το Βήμα