H Melissa σεβάστηκε την επιθυμία μίας μαθήτριας, η οποία αυτοπροσδιορίζεται ως αγόρι, και είχε ζητήσει να τον φωνάζουν με ανδρικό όνομα
Μια καθηγήτρια λυκείου στη Φλόριντα απομακρύνθηκε από τη θέση της, αφού απηύθυνε σε ΛΟΑΤΚΙ μαθήτρια το όνομα με το οποίο η ίδια επιθυμούσε να αναγνωρίζεται, χωρίς προηγουμένως να έχει εξασφαλίσει τη συναίνεση των γονέων της.
Η ενέργειά της αυτή πυροδότησε έντονες αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία, η οποία αποτελεί ισχυρό προπύργιο του συντηρητικού κινήματος Moms for Liberty. Η οργάνωση αυτή, ενεργή στις Ηνωμένες Πολιτείες, αντιμάχεται τη συμπερίληψη των θεμάτων ΛΟΑΤΚΙ ταυτοτήτων, της φυλετικής και εθνοτικής ποικιλομορφίας, της κριτικής φυλετικής θεωρίας και των ζητημάτων διακρίσεων στα σχολικά αναλυτικά προγράμματα.
Πρόκειται για την πρώτη γνωστή περίπτωση απόλυσης εκπαιδευτικού στο πλαίσιο της ευρύτερης πολιτικής εκστρατείας που αποσκοπεί στην παρεμπόδιση της θεσμικής αναγνώρισης των έμφυλων ταυτοτήτων πέρα από το παραδοσιακό δίπολο. Η πολιτική αυτή εφαρμόστηκε αρχικά σε πιλοτικό επίπεδο στη Φλόριντα, προτού υιοθετηθεί από σειρά άλλων πολιτειών υπό ρεπουμπλικανική διοίκηση, ενώ πλέον εντάσσεται και στο πολιτικό πρόγραμμα της κυβέρνησης Τραμπ.
Δεν θα ανανεωθεί η σύμβαση της καθηγήτριας που σεβάστηκε την επιθυμία της ΛΟΑΤΚΙ μαθήτριας
Η Melissa Calhoun δίδασκε λογοτεχνία στο Satellite High School στην κομητεία Brevard επί 11 χρόνια, όταν ήρθε αντιμέτωπη με έναν πολιτειακό κανόνα που απαγορεύει στους υπαλλήλους των σχολείων να χρησιμοποιούν εναλλακτικά ονόματα χωρίς γραπτή γονική άδεια.
Ο κανόνας ισχύει για τους μαθητές που επιλέγουν εναλλακτικό όνομα λόγω αλλαγής ταυτότητας φύλου, καθώς και για όσους επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν ψευδώνυμο.
Σε αυτή την περίπτωση, η Melissa σεβάστηκε την επιθυμία μίας μαθήτριας, η οποία αυτοπροσδιορίζεται ως αγόρι, και η οποία είχε ζητήσει να τον φωνάζουν με ανδρικό όνομα, που δεν αναγράφεται στο έγγραφο ταυτότητάς της.
Ένας από τους γονείς της μαθήτριας παραπονέθηκε στη σχολική περιφέρεια, η οποία διερεύνησε το θέμα. «Η καθηγήτρια παραδέχτηκε ότι χρησιμοποίησε σκόπιμα ένα εναλλακτικό όνομα χωρίς άδεια», δήλωσε η εκπρόσωπος της περιφέρειας Janet Murnaghan. Αυτό «παραβιάζει άμεσα την πολιτειακή νομοθεσία» και τις διαδικασίες της περιφέρειας, πρόσθεσε η ίδια.
Η καθηγήτρια έλαβε επιστολή επίπληξης και ενημερώθηκε την περασμένη εβδομάδα ότι η ετήσια σύμβασή της, η οποία λήγει τον Μάιο, δεν θα ανανεωθεί, αν και θα ολοκληρώσει το σχολικό έτος, το οποίο λήγει στα μέσα της χρονιάς. «Οι δάσκαλοι, όπως όλοι οι εργαζόμενοι, πρέπει να σέβονται τον νόμο», τόνισε η εκπρόσωπος της περιφέρειας, σύμφωνα με το MSN.com.
Αντιδράσεις από γονείς και μαθητές -Ζητούν την επαναπρόσληψη της καθηγήτριας
Η υπόθεση προκάλεσε την άμεση αντίδραση των κατοίκων της περιοχής και διαφόρων οργανώσεων πολιτών.
Περισσότεροι από 17.500 άνθρωποι έχουν ήδη υπογράψει ένα διαδικτυακό αίτημα που ζητά την επαναπρόσληψη της καθηγήτριας, ενώ και οι μαθητές πραγματοποίησαν «απεργία» το απόγευμα της Πέμπτης, 10 Απριλίου, για να υποστηρίξουν την καθηγήτρια.
Παρόλο που το θέμα δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης του σχολικού συμβουλίου αυτής της εβδομάδας, αρκετά μέλη της κοινότητας μίλησαν για λογαριασμό της καθηγήτριας Melissa Calhoun.
«Δεν υπήρξε καμία βλάβη, καμία απειλή για την ασφάλεια, καμία κακόβουλη πρόθεση. Απλώς ένας δάσκαλος προσπαθούσε να επικοινωνήσει με έναν μαθητή. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν ανανεώθηκε η σύμβασή της, παρά την ισχυρή αφοσίωσή της και τα χρόνια υπηρεσίας της», δήλωσε στο συμβούλιο η Kristine Staniec, ειδικός στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο Satellite High School, τα παιδιά της οποίας ήταν μαθητές της Melissa.
Πηγή: Politic.gr