«… Το 2017 προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ η Σύμβαση Παραχώρησης της Εγνατίας Οδού και των καθέτων αξόνων. Στο αντικείμενο της προκήρυξης περιλαμβάνεται και ο δικός άξονας Χαλάστρα-Εύζωνοι. Η Εγνατία Οδός ΑΕ δεν εμπλέκεται στις διαδικασίες προετοιμασίας των τευχών και διενέργειας του διαγωνισμού παραχώρησης
Το 2018 με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων (ΔΕΑΑ) περιήλθε στο ΤΑΙΠΕΔ «το δικαίωμα του Ελληνικού Δημοσίου μελέτης και κατασκευής του έργου της αναβάθμισης με προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου του τμήματος Χαλάστρα-Πολύκαστρο του τμήματος της ΠΑΘΕ από τον Α/Κ Αξιού έως τον μεθοριακό σταθμό Ευζώνων συμπεριλαμβανομένων και των επεμβάσεων στους κόμβους Αξιού/ Χαλάστρας και Πολυκάστρου ώστε το αντικείμενο να ενταχθεί στις συμβατικές υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου.
Το 2021 ανακηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ «ο προτιμητέος επενδυτής» του διαγωνισμού για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού και των Καθέτων Αξόνων.
Σήμερα (Σεπτέμβρης 2023) οι διαδικασίες ανάθεσης της σύμβασης παραχώρησης είναι σε εξέλιξη από το ΤΑΙΠΕΔ. Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του διαγωνισμού παραχώρησης καθώς και το συμβατικό χρονοδιάγραμμα για την αναβάθμιση του καθέτου άξονα Χαλάστρα – Εύζωνοι δεν μας είναι γνωστά καθώς αποτελούν αρμοδιότητα του ΤΑΙΠΕΔ. ..»
Κατά το κοινώς λεγόμενον ιδέα δεν έχουν ούτε πότε θα ολοκληρωθεί η παραχώρηση (δυόμιση χρόνια μετά την ανακήρυξη του προτιμητέου επενδυτή) του δρόμου της ΠΑΘΕ ούτε το χρονοδιάγραμμα αναβάθμισης του κάθετου άξονα Χαλάστρα- Εύζωνοι!
Κατά τα άλλα απάντησε η κυβέρνηση.