Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2025, 7:22:44 μμ
Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012 15:17

Εντός του τρέχοντος μηνός…


dromos kilkis saloniki
«Εντός του τρέχοντος; μηνός υπολογίζεται η επίλυση του προβλήματος και η ενεργοποίηση του έργου…» Το έργο είναι η κατασκευή του υπολειπόμενου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Κιλκίς – Θεσσαλονίκης (κόμβος Σάντας – κόμβος Ασσήρου)  όπου ο ανάδοχος εργολάβος εγκαταστάθηκε τον Μάιο του 2011 κι ακόμα δεν λέει να ξεκινήσει.Γνωστά πράγματα και χιλιο…γραμμένα άλλωστε καθώς το «πρόβλημα» ο οποίο θα επιλυθεί εντός του μηνός (Ιουλίου) είναι ποια αρχή και υπηρεσία είναι αρμόδια να υπογράψει τις απαλλοτριώσεις!
Διότι το έργο δημοπρατήθηκε με καθυστέρηση υποτίθεται (δήλωση Μαγκριώτη τον Δεκέμβριο του 2009) για να επιλυθεί το έλλειμμα από την καραμανλική περίοδο των μη απαλλοτριώσεων. Και επιλύθηκε τόσο καλά ώστε δημοπρατήθηκε με προϋπολογισμό 58 εκατ. ευρώ, αναδείχτηκε εργολάβος, κατακυρώθηκε το έργο, εγκαταστάθηκε ο εργολάβος και διαπιστώθηκε αρχές του καλοκαιριού του 2011 πως ούτε απαλλοτριώσεις έγιναν, αλλά και δεν γνώριζαν ποια αρχή θα υπέγραφε τις απαλλοτριώσεις.
Ιδού λοιπόν η ταχύτητα του νεοελληνικού κράτους, της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας ιδιαίτερα όταν αφορά σε έργο στο ν. Κιλκίς. Ύστερα από ένα ολόκληρο έργο διαλευκάνθηκε ότι αρμόδια αρχή είναι η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης, δηλαδή ο κ. Σώκος. Κανονικός θρίαμβος δηλαδή.
Για την ενεργοποίηση του έργου, όρκο δεν παίρνουμε. Εξάλλου μεγάλο έργο στο Κιλκίς χωρίς την παρέλευση δεκαετίας δεν υπήρξε. Μην καταστρέφουμε και τις παραδόσεις μας…

Τουλάχιστον
εντάχθηκε
στο ΕΣΠΑ
Από υπολειπόμενες πιστώσεις άλλων έργων, τελικά εξασφαλίστηκε η πίστωση και το έργο της κατασκευής του δρόμου κόμβου Μαυρονερίου – εισόδου Κιλκίς εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ με πίστωση 28 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για δρόμος διπλής κατεύθυνσης με δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστική λωρίδα σε μήκος 5,3 χιλιομέτρων.
Ήδη έχουν εγκριθεί τα τεύχη δημοπράτησης και υπολογίζεται πως η δημοπράτηση μπορεί να γίνει περί τον Οκτώβριο του 2012.