Για να κάνουμε τα πράγματα πιο ξεκάθαρα, δεν μπορεί ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών να λειτουργήσει παρά μόνο εφόσον το Υπουργείο Παιδείας του παράσχει τις απαραίτητες άδειες με αυστηρά μάλιστα κριτήρια.
Κατ' επέκταση ο γονέας που εμπιστεύεται το παιδί του στο νόμιμο κέντρο της περιοχής του, ξέρει πως εκεί θα του δοθεί όλη η απαραίτητη γνώση από άρτια εκπαιδευμένους και έμπειρους καθηγητές, μέσα σε φιλική ατμόσφαιρα επικοινωνίας και μάθησης, ευχάριστους χώρους διδασκαλίας, συνεχή διοικητική μέριμνα και προσωπικό ενδιαφέρον για κάθε μαθητή-σπουδαστή ξεχωριστά με τακτική ενημέρωση των γονέων για να είναι το αποτέλεσμα της μάθησης απόλυτα επιτυχές.
Εμείς στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών PALSO, σεβόμενοι την παράδοση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης και έχοντας κατανοήσει τις ανάγκες και τους ευρύτερους στόχους της μελλοντικής Ευρωπαϊκής αλλά και διεθνούς πραγματικότητας στο χώρο της παιδείας, έχουμε την πείρα και την γνώση να εισάγουμε την σύγχρονη μεθοδολογία στα προγράμματα εκμάθησης των ξένων γλωσσών και να εγγυηθούμε την πρόοδο και την επιτυχία των σπουδαστών, που προτιμούν να φοιτούν σε μας.
Βρισκόμαστε πάντα σε στενή επαφή με τους μαθητές μας και έχουμε τον πλήρη έλεγχο ως προς τις γνώσεις τους, αφού δημιουργούμε ολιγομελή τμήματα για το καλύτερο αποτέλεσμα αυτού του σκοπού μας.
Είμαστε σε συνεργασία με τους γονείς των σπουδαστών μας και τους ενημερώνουμε όχι μόνο για την επίδοση τους, αλλά και για τα γενικότερα προβλήματα των παιδιών τους αν αυτά προκύψουν και αφουγκραζόμαστε με περισσή προσοχή τις ανάγκες τους ψάχνοντας να βρούμε μαζί τους λύσεις που θα οδηγήσουν στην επιτυχία των παιδιών τους.
Επιλέγουμε, μέσα από την εμπειρία μας, το πλέον ικανό προσωπικό που θα διδάξει τα παιδιά σας και θα τα οδηγήσει στη γνώση και το πολυπόθητο πτυχίο που είναι εφόδιο για τη ζωή τους. Με τον τρόπο αυτό έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες για μία επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία και να αναπτύξουν μία βαθύτερη γνώση του δικού τους και των ξένων πολιτισμών. Τα παιδιά που διδάσκονται ξένες γλώσσες είναι πιο δημιουργικά και μπορούν να λύνουν πολύπλοκα προβλήματα.
Αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα την πορεία της μάθησης και την παρέχουμε μέσα από πληθώρα μέσων ώστε να καλύπτουμε τις ανάγκες οποιουδήποτε μαθητή, άσχετα από τη μαθησιακή του ικανότητα.
Ενημερωνόμαστε πλήρως για τις εξελίξεις στη γλώσσα μέσα από συνέδρια και σεμινάρια που οργανώνονται από την Ομοσπονδία μας, (P.A.L.S.O.- αρχικά των λέξεων Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών), και είμαστε πάντα στις επάλξεις για να αντιμετωπίσουμε οποιεσδήποτε αλλαγές των εξεταστικών φορέων(Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, Michigan, Cambridge, Goethe, Γαλλικό Ινστιτούτο, Ιταλικό Ινστιτούτο). Επίσης μέσα από τις εξετάσεις EDEXCEL που είναι αναγνωρισμένος ως φορέας όχι απλά από το ΑΣΕΠ αλλά διεθνώς, δίνουμε τι δυνατότητα στους υποψήφιους μαθητές μας να αποκτήσουν βεβαίωση μέσα από διαδικασία εξετάσεων που αποδεικνύει πως γνωρίζουν την ξένη γλώσσα και όχι πως έμαθαν να αποστηθίζουν κανόνες και λεξιλόγιο. Εν ολίγοις τους παρέχουμε τη δυνατότητα να μπορούν να επικοινωνήσουν πραγματικά όταν βρεθούν στην αγορά εργασίας στον παγκοσμιοποιημένο πλέον πλανήτη και όχι απλά να υποβάλλουν ένα "χαρτί" που αποδεικνύει πως "γνωρίζουν" ξένη γλώσσα.
Δεν πρέπει επίσης να αγνοεί κανείς ότι το μάθημα στην τάξη είναι αναντικατάστατο, γιατί αποτελεί πρωταρχικά κοινωνική εκδήλωση. Το παιδί, αποτελώντας μέρος μιας ομάδας, έχει τη δυνατότητα να συγκριθεί με τους συμμαθητές του, να συμμετέχει σε παιχνίδια, ομαδικές εργασίες και δραστηριότητες, να μετρήσει τις δυνάμεις του. Εξ άλλου η σημερινή εποχή απαιτεί την συνεργατική μάθηση, που οδηγεί στην ομαδική εργασία γιατί τα προβλήματα της κοινωνίας είναι πολυσύνθετα και το άτομο πρέπει να μάθει να συνεργάζεται με τους γύρω του.
Γενικά, η τάξη αποτελεί μια μοναδική εμπειρία, ενώ όταν ένα παιδί είναι μόνο του, απέναντι σ' έναν ενήλικα δυσανασχετεί γιατί αισθάνεται απομονωμένο και αποξενωμένο. Γι’ αυτό και ακόμα και σε περιπτώσεις απόλυτης ανάγκης, επιλέγουμε τα ιδιαίτερα μαθήματα να γίνονται μέσα στις σχολές μας για να μπορεί ο μαθητής να βρίσκεται σε περιβάλλον σχολείου. Επίσης η χρήση της τεχνολογίας που διαθέτει ένα οργανωμένο Κέντρο Ξένων Γλωσσών και δεν διαθέτει ο καθηγητής του ιδιαίτερου, συμβάλλει στη θετικότερη εμπέδωση και είναι ένα μοναδικό πλεονέκτημα. Όσο για την άποψη ότι ο μαθητής με το ιδιαίτερο κερδίζει χρόνο, καλό είναι να αναλογίζεται ο γονέας τι χάνει το παιδί από τα πλεονεκτήματα της τάξης για να κερδίσει το χρόνο αυτό. Εξ άλλου ένας μαθητής μπορεί να κερδίσει χρόνο περιορίζοντας άλλες δραστηριότητες (τηλεόραση, άσκοπες εξόδους κλπ).
Εν κατακλείδι αυτό που ζητούμε από τους γονείς είναι να σκύψουν με μεγάλη προσοχή πάνω στις ανάγκες των παιδιών τους ως προς την ξένη γλώσσα, να βρίσκονται σε στενή συνεργασία με το Κέντρο Ξένων Γλωσσών που έχουν επιλέξει, να ενημερώνονται τακτικά από τους καθηγητές και να ζητούν αντίστοιχα πλήρη πληροφόρηση για οποιοδήποτε θέμα απασχολεί τα παιδιά τους, είτε μαθησιακό είναι αυτό, είτε θέμα συμπεριφοράς. Επίσης να αναλογιστούν πως ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών παρέχει τεκμηριωμένη και ποιοτική γνώση που δεν μπορεί να δοθεί μέσα στο σπίτι και πως οι ιδιοκτήτες των Κέντρων Ξένων Γλωσσών είναι ελεγχόμενοι από το Υπουργείο Παιδείας και το γεγονός πως ανήκουν στον ιδιωτικό τομέα τους δίνει τη δυνατότητα να κάνουν τις καλύτερες επιλογές προς ώφελος των μαθητών τους και της καλής φήμης του σχολείου τους.
Τετάρτη, 05 Νοεμβρίου 2008 09:44
Η σωστή επιλογή για εκμάθηση ξένης γλώσσας
Αναρωτιέται κανείς, γιατί στην εποχή μας που η ανάγκη να γνωρίζουμε
ξένες γλώσσες είναι τόσο μεγάλη, οι γονείς κατά το πλείστον προτιμούν
να στείλουν το παιδί τους σ' ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών.
Η απάντηση είναι απλή. Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών είναι νόμιμες σχολές
που ελέγχονται από το κράτος για τη λειτουργία τους και ανήκουν όπως
και τα δημόσια σχολεία στο Υπουργείο Παιδείας. Αυτό σημαίνει πως από
το χώρο όπου λειτουργούν μέχρι τα προσόντα που πρέπει να έχουν οι
εργαζόμενοι σ' αυτά, δίνονται άδειες από την κατά τόπους Επιθεώρηση
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία είναι και η προϊσταμένη τους αρχή.