Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2024, 12:57:33 πμ
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2024 17:52

Κέρδισε και το Παρίσι η Φάρμα Κουκάκη με νέα προϊόντα στη SIAL PARIS 2024

Η Φάρμα Κουκάκη, στο πλαίσιο ενίσχυσης της διεθνούς παρουσίας της, συμμετείχε στη SIAL PARIS 2024, μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις Τροφίμων και Ποτών παγκοσμίως, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι στις 19-23 Οκτωβρίου.

 

Στο περίπτερο της Φάρμα Κουκάκη στη SIAL PARIS πραγματοποιήθηκαν γευσιγνωσίες για τους επισκέπτες, με το δημοφιλές  Koukakis Farm «Greek Yoghurt», καθώς και το βραβευμένο με Crystal Taste Award «Greek Kefir», τα οποία κέρδισαν τις εντυπώσεις των επισκεπτών. Επίσης, παρουσιάστηκε η νέα σειρά «Greek Yoghurt with Fruit» με 0% λιπαρά, η οποία αποτελείται από 5 υπέροχους συνδυασμούς φρούτων και έχει ήδη πολύ θετική ανταπόκριση από τους καταναλωτές του εξωτερικού.koukakisSIAL 03

 

Τα προϊόντα της εταιρίας κυκλοφορούν με το brand Koukakis Farm σε 26 χώρες στον κόσμο, κατέχοντας μεγάλη δυναμική στις αγορές της Ιταλίας, Γαλλίας και Ισπανίας. Στόχοι του τμήματος εξαγωγών για το επόμενο διάστημα είναι η επέκταση σε νέες και υφιστάμενες αγορές, όπως η Ευρώπη, η Ασία και η Μέση Ανατολή, καθώς και η περαιτέρω διείσδυση σε αγορές όπως είναι η Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ο Λίβανος, το Κουβέιτ, το Μπαχρέιν, το Ισραήλ και η Κορέα.

KoukakisSIAL04

Απόλυτα ικανοποιημένος από τη φετινή έκθεση δηλώνει ο Exports Manager της Φάρμα Κουκάκη, κ. Γιώργος Στόγιας, ο οποίος αναφέρει πως η SIAL αποτελεί σημείο συνάντησης με υφιστάμενους συνεργάτες, καθώς και για ευκαιρία για εποικοδομητικές συναντήσεις με δυνητικούς πελάτες. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Γαλλία αποτελεί βασική αγορά για τα προϊόντα Φάρμα Κουκάκη, με το στραγγιστό γιαούρτι, ειδικά στη γυάλινη συσκευασία, να παραμένει το best-seller της εταιρείας στη συγκεκριμένη αγορά.

Οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν περισσότερο από 20% του συνολικού τζίρου της Φάρμα Κουκάκη, διατηρώντας σημαντικά αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια. Αξίζει να αναφερθεί πως για το 9μηνο του 2024, η αύξηση στις εξαγωγές ξεπερνά το 20% σε όγκο. Η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει το ισχυρό της προφίλ στην Ελλάδα και τις εξαγωγές, τόσο στις υφιστάμενες αγορές, όσο και σε νέες.