Μόνο την πρώτη μέρα - δολοφόνησαν 1000 άτομα αιχμαλώτους. Σε μια διένεξη δύο ανθρώπων ή ομάδας ανθρώπων φταίχτης είναι αυτός που χειροδικεί πρώτος. Όσο δίκιο και αν έχει αυτόματα το χάνει και κρίνεται κατακριτέος. Ποιος έκανε την επίθεση στο Κιλκίς την 4-11 του 1944; Ο ΕΑΜ ΕΛΑΣ. Το λέγαν στο τραγούδι τους μετά την μάχη. «Ήταν ημέρα Σάββατο 4 Νοεμβρίου όταν επιτεθήκαμε κατά του Κιλκισίου.»
Εξετάζοντας τα γεγονότα της 4ης Νοεμβρίου ερωτώ: Ο σκοπός του ΕΑΜ ΕΛΑΣ ποιος ήταν; Να κάνει ανεξάρτητο κομμουνιστικό κράτος στη Μακεδονία και την Θράκη στην κατοχή των Βουλγάρων υπογράψαντες μάλιστα 4 σύμφωνα, τρία με Βουλγάρους και ένα με Γερμανούς. Στο Πετρίτσι 12/07/1943, Στην Καρυδιά Εδέσσης τον Ιανουάριο του 1941, στο Μελισσοχωρι στις 20 Σεπτεμβρίου 1944 και στο Λιβάδι 1 Σεπτεμβρίου το 1944 με τους Γερμανούς. Να κάνει την Ελλάδα κομμουνιστική χώρα και το βόρειο σύνορο να είναι η Λάρισα.
Ερώτηση: γιατί κανείς από τους γραφείς της αριστεράς δεν αναφέρει τα 2 τάγματα (βουλγαρικό και σκοπιανό) με επικεφαλής τον ταγματάρχη Κάλτσεφ που έδρευαν στα Πορόια και επιτέθηκαν μαζί με τον ΕΑΜ ΕΛΑΣ δίπλα δίπλα κατά της πόλεως του Κιλκίς;
Κάθε χρόνο οι της αριστεράς μας βομβαρδίζουν με ουρανομήκη ψέματα στον τοπικό τύπο του Κιλκίς όπως: απελευθέρωσαν το Κιλκίς, την Θεσσαλονίκη το Νοέμβριο του 1944, ενώ οι κατακτητές ήταν ήδη στα σπίτια τους πριν 9 ημέρες.
Στις 26/04/2023 στην αίθουσα του επιμελητηρίου Κιλκίς στις 8μ.μ. παρουσίασαν βιβλίο του αείμνηστου Ανδρέα Αγτζίδη με τίτλο: η τελευταία κατοχική μάχη την 4-11 του 1944. Που και οι τρεις λέξεις είναι πέρα για πέρα ψέματα. Γιατί η τελευταία; Οι εκτελέσεις που έγιναν στα παραστρυμώνια χωριά μετά το Κιλκίς όπως Τριάδα, Νικόκλεια, Βέργη, Σησαμιά, Βαθύτοπος…. ήταν και αυτά χωριά δοσίλογων όπως τα χαρακτηρίζετε; Γιατί λοιπόν στο Κιλκίς ήταν τελευταία η μάχη; Γιατί την λέτε κατοχική αφού οι Γερμανοί πέρασαν από το Κιλκίς διερχόμενοι την 26η Οκτωβρίου του 1944, εννιά ημέρες μετά έγινε η μάχη. Αλλού λέτε ότι κυνηγήσατε τους Γερμανούς ως τα σλαβικά σύνορα. Εμείς στην τελική δεν είδαμε πουθενά κυνηγητό από κανέναν ενάντια στους Γερμανούς. Δηλαδή μας λέτε ότι αθετήσατε και την συμφωνία που κάνατε στο Λιβάδι για την ελεύθερη αποχώρηση; Επίσης στην διασταύρωση της Νέας Σάντας λέτε πως οι Γερμανοί εκτέλεσαν τον Χρήστο Χριστοφορίδη (καπετάν Γαρέφη) 26-10-1944, ενώ τα αρχεία του ΚΚΕ αναφέρουν ότι εκτελέστηκε στις 27/07/1946 από τη χωροφυλακή στο Κιλκίς.
Επίσης στο Χωρύγι και στην Μεγάλη Βρύση σε μνημεία της εθνικής αντίστασης γράφουν εθνική αντίσταση 1941- 45-49 και ξέρετε πολύ καλά πως η εθνική αντίσταση είναι από 08/04/1941 έως 30-10-1944. Γιατί τόσα ψέματα;
Σεβασμός λοιπόν στην ιστορία που δεν ανήκει σε κανένα οικόπεδο και δεν πρέπει να οικειοποιείται από καταπατητές της ιστορίας
Τα εγκλήματα των γερμανών-ωχριούν- κιτρινίζουν εμπρός στα εγκλήματα του ΕΑΜ ΕΛΑΣ σε αριθμό, σε τρόπο εκτέλεσης και συγγενική σχέση. Ο αριθμός των Γερμανών είναι πολύ λιγότερος. Ο τρόπος εκτέλεσης των Γερμανών: τυφεκισμός με λίγες εξαιρέσεις. Των ΕΑΜ ΕΛΑΣ: τυφεκισμός, δια λίθων και ροπάλων, δέσιμο πισθάγκωνα, με κονσερβοκούτια, πνίξιμο σε πηγάδια, αφαίρεση γεννητικών οργάνων κ.α.
Σε συγγενική σχέση οι Γερμανοί σκότωναν αλλοεθνείς, ο ΕΑΜ ΕΛΑΣ ομοεθνείς. Τα εγκλήματα του ΕΑΜ ΕΛΑΣ τα έκανε το 15% των κομμουνιστών που ήταν άναρχοι, άθεοι αδίστακτοι στυγνοί εκτελεστές. Υπήρξαν και υπάρχουν κομμουνιστές Άνθρωποι με Α κεφαλαίο. Ξέρω πολλούς και σύντομα θα βραβεύσω κάποιους κομμουνιστές που μέσα σε εκείνες τις αποφράδες και μαύρες μέρες με κίνδυνο της ζωής τους έσωσαν από βέβαιο θάνατο άτομα της ΠΑΟ ΕΔΕΣ.
Με τα ορφανά παιδιά των δολοφόνων δεν έχουμε κανένα πρόβλημα, τους βλέπουμε σαν αδέρφια Έλληνες διότι η ίδια ρομφαία διαπέρασε τα σπλάχνα των μανάδων μας, βαπτισθήκαμε στην ίδια κολυμβήθρα και πήραμε τον τιμητικό τίτλο ΟΡΦΑΝΟΣ. Οι γκαρνταρόμπες των μανάδων και των γιαγιάδων μας είχαν μόνο ένα χρώμα… ΜΑΥΡΟ και δεν θέλουμε αυτή την κατάρα να την δεχτούν ούτε οι εχθροί μας ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.
Αθάνατοι νεκροί όσο βάλσαμο και αν μας χαρίζουν τα 80 χρόνια, αβάσταχτος είναι ο πόνος. Μόνοι μας περπατάμε τον δικό μας γολγοθά με μόνιμο αξεσουάρ τον πόνο. Δεν έχουμε πού να στρέψουμε το πρόσωπό μας να δούμε ένα χαμόγελο. Τη χαρά μας και την οικογενειακή μας γαλήνη τα θάψαμε στον ίδιο τάφο με τους αθάνατους νεκρούς μας. Για μας αυτοί οι νεκροί ζουν στην καρδιά μας στο μυαλό μας στην ψυχή μας και τους κουβαλάμε μέσα μας όπως στο χώμα την ρίζα που την τρέφει.
Αθάνατοι νεκροί ξέρω τον πόνο σας. Γνωρίζω το παράπονό σας γιατί στον τάφο σας επάνω δεν χύθηκαν δάκρυα, δεν ανάφτηκαν κεριά, δεν σας διαβάσανε παπάδες, δεν χτύπησε λυπητερά η καμπάνα του χωριού, δεν σας έντυσαν με τα καλά σας να πάτε στην εκκλησία και να δεχτείτε τον τελευταίο ασπασμό συγγενών και φίλων, δεν κηδευτήκατε σε φέρετρο με λουλούδια, δεν σας πήγαν σε μνήματα με χρυσοκέντητους και μαρμάρινους σταυρούς και σας πετάξανε σε ρεματιές… βορά για τα θηρία. Στα πρόσωπα των απογόνων σας υπάρχει συσσωρευμένος πόνος ετών και συχνά πυκνά ξεσπά σε κλάματα. Αθάνατοι νεκροί όσο ψηλά και αν βρίσκεστε σάς νιώθουμε κοντά μας, την πρώτη θέση έχετε εσείς μες στην καρδιά μας το πρόσωπό σας στις καρδιές αθάνατο θα μείνει. Ζητούμε συγγνώμη από τη μακεδονική γη του Κιλκίς διότι οι άνθρωποι μας άθελά τους πότισαν αυτή τη γη αντί με νερό με το δικό τους αίμα. ΑΘΑΝΑΤΟΙ
Ο Πρόεδρος Ε.Α.Ε.Α. Ν. Κιλκίς
Χαράλαμπος Χαρ. Παπαδοπουλος