Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2024, 4:52:22 μμ
Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2024 18:49

Ανοικτό κάλεσμα στη μαθητική κοινότητα, τους γονείς των μαθητών μας και την τοπική κοινωνία «ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ»

Τι συμβαίνει στα σχολεία μας; Γιατί αντιδρούμε οι εκπαιδευτικοί; Τι πρέπει να μάθει κάθε γονέας και μαθητική κοινότητα;

  • Διώξεις, τρομοκράτηση απεργών εκπαιδευτικών & ποινικοποίηση του από το Σύνταγμα προστατευόμενου δημοκρατικού δικαιώματος στον συνδικαλισμό.
  • Σύστημα γραφειοκρατικής «Αξιολόγησης» χρησιμοποιείται ως μαγικό φάρμακο για όλες τις κακοδαιμονίες της εκπαίδευσης.
  • Μόνιμος φταίχτης ο εκπαιδευτικός: «Γίνεται αυτό;»-Φταίνε οι εκπαιδευτικοί - «Δε γίνεται εκείνο;»-Φταίνε οι εκπαιδευτικοί!
  • Ανάθεση των λειτουργικών δαπανών των σχολείων σε Δήμους που με τη σειρά τους επικαλούνται έλλειψη πόρων και προσωπικού.
  • Ως μάγος Τιραμόλας, ο εκπαιδευτικός και παιδαγωγός, πρέπει να είναι και γραμματέας, επιστάτης, επόπτης ασφάλειας, νοσοκόμος, κοινωνικός λειτουργός, φορτωτής, καθαριστής, μικρο-επισκευαστής, μέντορας, σύμβουλος, συντονιστής, αξιολογούμενος, αξιολογητής, συνοδός, καταχωριστής σε πλατφόρμες, αποθηκάριος, ψιλο-λογιστής … Όλα μαζί σε έναν κουβά!
  • Συλλήψεις, συστάσεις κατηγορητηρίων και πειθαρχικές διώξεις εκπαιδευτικών για πλημμελή άσκηση εποπτείας ανηλίκων με παραβατική συμπεριφορά σε σχολική εκδρομή!
  • Tο ίδιο το κράτος δεν έχει αυτή τη διάθεση συμμόρφωσης με το νόμο & δεν ακολουθεί δικαστικές αποφάσεις για προσλήψεις, δεν ακολουθεί δικαστικές αποφάσεις για επαναφορά μαθημάτων και ταυτόχρονα στο βωμό της εξοικονόμησης πόρων συγχωνεύει/καταργεί τμήματα και σχολεία.
  • Επιβολές συγχωνεύσεων με παιδαγωγικές, εργασιακές και κοινωνικές συνέπειες σε παιδιά και εκπαιδευτικούς.
  • Συστηματικά, η σχολική χρονιά κυλάει με δεκάδες χιλιάδες κενά, ενώ στα κυβερνητικά έδρανα επικρατεί η επικοινωνιακή θριαμβολογία περί χιλιάδων διορισμών, δηλαδή το χειροκρότημα για το ελάχιστο, ισχυρά καθυστερημένο αυτονόητο!
  • Περίεργες διαδικασίες αλλάζουν το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης & μετασχηματίζουν το σχολείο σε μια κατασκευή με ψηφιακά μαθήματα, αυτόνομες τάξεις χωρίς εκπαιδευτικούς και ιδιώτες “experts” να εμφανίζονται επιχορηγούμενοι για δράσεις μέσα στο σχολείο.
  • Μέσα από αυταρχικές διοικητικές πρακτικές σε συνθήκες φόβου, καλλιεργείται στον εκπαιδευτικό η αίσθηση «δεν είμαι αρκετός», επιδιώκεται η νέα εκπαιδευτική κανονικότητα με 27+ μαθητές στην τάξη, αντιμετωπίζονται εκπαιδευτικοί και μαθητές ως μετακινούμενοι νομάδες, ακολούθως με τις επιταγές της πολιτικής εξοικονόμησης πόρων.
  • Εξαθλίωση νεοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Χιλιάδες, καλούνται με πενιχρούς μισθούς να ζήσουν μακριά από τα σπίτια τους πληρώνοντας πανάκριβα ενοίκια ή ζώντας ακόμη και σε υπαίθριες προσωρινές κατοικίες, ενώ η πολιτεία αδιαφορεί!
  • Όπως ισχύει και με άλλες κοινωνικές ομάδες, οι μισθοί μας είναι μισθοί φτώχειας και εξαθλίωσης. Η πρόσφατη αύξηση ήταν το αστείο καθαρό ποσό των 35-40€ μηνιαίως μικτά. Οι μισθοί των εκπαιδευτικών ήταν καθηλωμένοι για πάνω από μία δεκαετία και η διετία 2016-17 δεν έδωσε μισθολογική ωρίμανση ΜΚ. Αν σε αυτά προστεθεί η απώλεια των δώρων έχουμε συνολικές απώλειες στο μισθό κατά 45% περίπου από την έναρξη των μνημονίων.

Ελάτε να τα συζητήσουμε την 5η Νοεμβρίου, στις 19:00 στο Εργατικό Κέντρο Κιλκίς

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΚΙΛΚΙΣ