Πραγματοποιήθηκε προβολή δύο ταινιών και ακολούθησε συζήτηση-προβληματισμός:
1. “O τριγωνοψαρούλης εναντίον του μεγάλου καρχαρία”
blogs.sch.gr\17nippell\archives\1379
Λίγα λόγια: Το διαφορετικό ψαράκι που όλοι το αγαπούν, είναι αναγκασμένο να δώσει μάχη με τον ισχυρότερο όλων των βυθών, το μεγάλο καρχαρία... Μα τι συνέβη;
2. Ταινία μικρού μήκους: “Ένα αγόρι με αναπηρία έρχεται στο σχολείο και τότε η μικρή Μαρία...”
http://www.newsitamea.gr/ena-agori-me-anapiria-erchete-sto-scholio-ke-tote-i-mikri-maria-i-kaliteri-tenia-mikrou-mikous-pou-echete-di-pote/
Λίγα λόγια: Ένα αγόρι με αναπηρία...”αλλιώτικο” από τα άλλα έρχεται στο σχολείο! Κανείς δεν του δίνει σημασία, εκτός από τη μικρή Μαρία... Στο τέλος της ιστορίας το αγόρι φεύγει και η μικρή Μαρία αποφασίζει τι θα γίνει όταν μεγαλώσει! Ένα βίντεο στα ισπανικά, όπου η δύναμη της εικόνας του είναι τόσο μεγάλη και δε θα σας δημιουργήσει κανένα πρόβλημα η έλλειψη υποτίτλων!
Πραγματοποιήθηκε στη συνέχεια η προβολή καρτών, συνοδευόμενες με δραστηριότητες που απεικόνιζαν:
α) άτομα που ζωγραφίζουν με το στόμα, που χορεύουν σε αναπηρικό αμαξίδιο, που παίζουν μουσικά όργανα κ.ά. – ακολούθησε συζήτηση.
β) “Αναπηρία – Άθληση” δραστηριότητα αντιστοίχισης με τα αθλήματα των Παραολυμπιακών Αγώνων.
γ) “5 αισθήσεις” δραστηριότητα αντιστοίχισης των συμβόλων με σωστά μέρη/όργανα του σώματος!
Στο τέλος, όλοι οι μαθητές/τριες αποδίδοντας στη λέξη “Αναπηρία” τη δική τους εικαστική ερμηνεία, προχώρησαν στη δημιουργία κολάζ, το οποίο θα διακοσμεί τις επόμενες ημέρες μια γωνιά του σχολείου μας.
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Δουλκερίδου Παρθένα