Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών με ανακοίνωσή του «καταδικάζει έντονα και κατηγορηματικά την ενέργεια της Διευθύντριας του Γυμνασίου-Λ.Τ. Ν. Αγιονερίου να απευθυνθεί στο Ίδρυμα Μποδοσάκη για την εξεύρεση πόρων με σκοπό τη βελτίωση του τεχνολογικού εξοπλισμού του σχολείου. Επιπλέον καταδικάζει την ενέργεια της να προχωρήσει σε ειδική εκδήλωση για να αποδώσει τιμές στο «μέγα ευεργέτη» Πρόδρομο Αθανασιάδη Μποδοσάκη με την ονοματοδοσία της αίθουσας Πληροφορικής, όπως αναφέρει στη σχετική πρόσκληση.
Οι ενέργειες αυτές τις εν λόγω διευθύντριας δημιουργούν εύλογα ερωτήματα:
Η Διευθύντρια του σχολείου απευθύνθηκε στις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας για τον τεχνολογικό εξοπλισμό του σχολείου; Aν πήρε αρνητική απάντηση από το Yπουργείο γιατί δεν διεκδίκησε τα αυτονόητα μαζί με το σύλλογο διδασκόντων (τον οποίο αγνόησε παντελώς), το σύλλογο γονέων, τους μαθητές, το Δήμο; Eίναι δυνατό ένα δημόσιο σχολείο να εξαρτά την αναβάθμιση της λειτουργίας του από τις δήθεν ευγενικές χορηγίες μεγαλοεπιχειρηματιών, που έχουν πατήσει κυριολεκτικά επί πτωμάτων και έχουν εκμεταλλευτεί στο έπακρο τους εργάτες τους για να στήσουν την «αυτοκρατορία» τους και να αυξήσουν τα κέρδη τους, όπως ο γνωστός βιομήχανος Μποδοσάκης και το ομώνυμο ίδρυμα του; Επιπρόσθετα γιατί η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κιλκίς ανέχεται και καλύπτει τέτοιες ενέργειες;
Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών θεωρεί ότι οι παραπάνω ενέργειες έρχονται να υλοποιήσουν το νέο θεσμικό πλαίσιο που διαμόρφωσε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για τη δημιουργία του λεγόμενου «νέου σχολείου», στην πραγματικότητα του «σχολείου της αγοράς». Το σχολείο αυτό αποκεντρωμένο στους Καλλικρατικούς Δήμους και στις περιφέρειες θα στηρίζεται ελάχιστα στην κρατική χρηματοδότηση και περισσότερο στις επιχειρήσεις-χορηγούς που θα παρεμβαίνουν στην ίδια τη λειτουργία του, τα προγράμματα σπουδών κ.α. Αποτέλεσμα του πλαισίου αυτού θα είναι οι διευθυντές των σχολείων να μετατραπούν σε μάνατζερ για κυνήγι των καλύτερων χορηγών, τα σχολεία να διαφοροποιηθούν σε πολλές κατηγορίες, άλλα οικονομικά εύρωστα κι άλλα χωρίς τους αναγκαίους οικονομικούς πόρους
Καλούμε την εκπαιδευτική κοινότητα, τους μαθητές, τους γονείς, γενικότερα το λαό να καταδικάσει και να απομονώσει τέτοιες ενέργειες που εισάγουν τη λογική των χορηγών στη δημόσια εκπαίδευση και να διεκδικήσει αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά με αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό απαιτώντας 15% για την Παιδεία».