Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2024, 2:43:11 μμ
Παρασκευή, 01 Απριλίου 2011 17:41

Επιμορφωτική ημερίδα φιλολόγων νομού Κιλκίς

filologoi
Με ιδιαίτερη επιτυχία και αθρόα συμμετοχή των φιλολόγων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κιλκίς πραγματοποιήθηκε η επιμορφωτική ημερίδα φιλολόγων νομού Κιλκίς και συναφών κλάδων που διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του  1ου ΕΠΑΛ Κιλκίς.
Θέμα της ημερίδας ήταν:  «Όψεις και Προβληματισμοί  στην Αξιολόγηση του Μαθητή» και εισηγήσεις: Κωνσταντινίδης Γιώργος, Διευθυντής Δ.Δ.Ε. Ν. Κιλκίς: «Η Αξιολόγηση του μαθητή μέσα από το προβλεπόμενο νομοθετικό πλαίσιο», Βασάκος Θωμάς, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών  Ν. Κιλκίς: «Μεθοδολογία προφορικών ερωτήσεων αξιολόγησης του μαθητή», Δάσιου Όλγα, Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Κιλκίς: «Αξιολόγηση του μαθητή: Ένα παράδειγμα διδακτικής αξιολόγησης επανατροφοδότησης».
Ο κ. Κωνσταντινίδης τόνισε ότι η γνώση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει την αξιολόγηση των μαθητών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για μια τελέσφορη και ακριβοδίκαιη διαδικασία αξιολόγησης, σε συνδυασμό, όμως, με το ρόλο του εκπαιδευτικού ως παιδαγωγού και την ανθρωπιστική παράμετρο θεώρησης του λειτουργήματός του.
Ο κ. Βασάκος επεσήμανε τη μεγάλη σημασία της προετοιμασίας του αξιολογικού υλικού, γενικά, και των προφορικών ερωτήσεων ειδικότερα, και παρουσίασε διεξοδικά τις ιδιότητες που πρέπει να έχουν οι προφορικές ερωτήσεις, ώστε να καθίσταται η αξιολογική διαδικασία αποτελεσματικός μοχλός επανατροφοδότησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Η κ. Δάσιου, σε μία «προσομοίωση τάξης»,  όπου «μαθήτριες» και «μαθητές» ήταν το ακροατήριο της ημερίδας, παρουσίασε ένα μοντέλο επανατροφοδοτικής διαδικασίας αξιολόγησης με παράδειγμα αναφοράς τη διδασκαλία της «εισαγωγής» στη δραματική ποίηση.
Τα θετικά σχόλια των συμμετεχόντων για τη διεπιστημονική σύνθεση και το πνεύμα συνεργασίας του πάνελ των εισηγητών, αλλά και το περιεχόμενο των εισηγήσεων, δίνει δύναμη και κουράγιο στους εισηγητές για τη συνέχιση του έργου τους με στόχο μια ποιοτικά αναβαθμισμένη, αποτελεσματική και ανθρωπιστική δημόσια εκπαίδευση.