Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2024, 4:03:49 μμ
Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2009 14:14

Ολοκληρώνεται η αούτομπαν από Ν. Σάντα μέχρι Άσσηρο

Η τυπική ένταξη της κατασκευής της υπολοιπόμενης αούτομπαν Κιλκίς - Θεσσαλονίκης στο ΕΣΠΑ ανακοινώθηκε την Τρίτη 2 Ιουνίου από την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, με εκτιμώμενο χρόνο δημοπράτησης το προσεχές Φθινόπωρο.
Ολοκληρώνεται έτσι το σημαντικότερο έργο οδικής υποδομής στο νομό με ένα τεράστιο προϋπολογισμό 58 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας:  Στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης 2007 – 2013 και συγκεκριμένα στο Πρόγραμμα της Κεντρικής Μακεδονίας, εντάχθηκε το έργο της κατασκευής του οδικού τμήματος από τον ανισόπεδο κόμβο Ασσήρου μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Νέας Σάντας της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Κιλκίς – Δοϊράνης. Πρόκειται για αυτοκινητόδρομο 11,5 χιλιομέτρων, η κατασκευή του οποίου θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2007 – 2013, με 58 εκατομμύρια ευρώ.
Ο αυτοκινητόδρομος θα συνδέσει τον κάθετο άξονα Θεσσαλονίκης – Σερρών – Προμαχώνα της Εγνατίας Οδού με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Κιλκίς – Δοϊράνης.
«Το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και αναμένεται να δημοπρατηθεί το ερχόμενο φθινόπωρο. Το διάστημα που θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωσή του είναι τέσσερα χρόνια» αναφέρεται σε δήλωση του γ. γραμματέα της Περιφέρειας Γ. Τσιότρα.

Διαδρομή και νέα χάραξη
Το υπό κατασκευή τμήμα θα ξεκινά από τον ανισόπεδο κόμβο Ασσήρου, θα περνά ανισόπεδα την εθνική οδό Σερρών – Θεσσαλονίκης και θα κινείται βόρεια του Δρυμού μέχρι να συναντήσει την υπάρχουσα εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Κιλκίς, στα όρια της Βιομηχανικής Περιοχής. Θα κατασκευαστεί γέφυρα για τον Ξηροπόταμο σε νέα χάραξη και θα συνδεθεί με τον ανισόπεδο κόμβο Νέας Σάντας. Στο πλαίσιο του έργου θα κατασκευαστούν τρεις ανισόπεδοι κόμβοι:
1.Μυγδονίας: στη διασταύρωση με την εθνική οδό προς Σέρρες.
2.Δρυμού: στη διασταύρωση με το δρόμο προς τα λατομεία.
3.Καμάρας: στην αρχή της Βιομηχανικής Περιοχής Νέας Σάντας.
Επίσης, έχει προγραμματιστεί η κατασκευή πλήρους δικτύου παράπλευρων δρόμων, για την εξυπηρέτηση των αγροτικών, βιοτεχνικών και άλλων δραστηριοτήτων, συνολικού μήκους περίπου 25 χιλιομέτρων. Με την ίδια εργολαβία θα ηλεκτροφωτιστούν οι ανισόπεδοι κόμβοι και η γέφυρα Ξηροποτάμου και θα γίνουν εργασίες φύτευσης.