Στην
επιβεβαίωση ότι επίκειται η δημοπράτηση του σημαντικού για το νομό
έργου της κατασκευής του υπολειπόμενου τμήματος του αυτοκινητόδρομου
Κιλκίς - Θεσσαλονίκης προέβη ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. Η
δέσμευση αναλήφθηκε εκ νέου ύστερα από ευρεία σύσκεψη για έργα και
προγράμματα που αναπτύσσει ή προγραμματίζει να αναπτύξει το Υπουργείο
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σε συνεργασία με την Περιφέρεια
Κεντρικής Μακεδονίας, το πρωί της Δευτέρας, υπό την προεδρία του
Υφυπουργού, Γιάννη Μαγκριώτη και παρουσία του Γενικού Γραμματέα
Υποδομών, Γιάννη Οικονομίδη, της Γενικής Γραμματέα της Περιφέρειας,
Μαρίας Λιονή και υπηρεσιακών στελεχών όλων των συναρμόδιων υπηρεσιών.
Υπενθυμίζουμε ότι και στην προ τριών μηνών επίσκεψη του κ. Μαγκριώτη στο ν. Κιλκίς- με την πρώτη επίσης παρουσία στο νομό της νέας τότε γ. γραμματέα της Περιφέρειας κ. Μαρίας Λιονή- ο μακεδόνας υφυπουργός εξήγησε ότι η δημοπράτηση του τμήματος της αούτομπαν Νέας Σάντας - Εγνατίας, καθυστερεί λόγω δυσχερειών στις περιβαλλοντικές μελέτες και στις απαλλοτριώσεις οι οποίες σε κάθε περίπτωση θα ξεπεραστούν πριν το καλοκαίρι.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, ύστερα από τη σύσκεψη της Δευτέρας ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε: «Το Υπουργείο έχει κοινά προγράμματα με όλες τις Περιφέρειες της χώρας. Είμαι εδώ για να προχωρήσουμε ένα βήμα ακόμη, μετά την πρώτη σύσκεψη στο Υπουργείο, όπου συζητήσαμε όλα τα ζητήματα των Περιφερειών. Εχει χαθεί πάρα πολύς χρόνος για την υλοποίηση του ΕΣΠΑ από την προηγούμενη κυβέρνηση και γι’ αυτό επιδιώκουμε πλέον να επιταχύνουμε τις διαδικασίες. Η συνεργασία μας αναφέρεται στα οδικά δίκτυα, για τα οποία υπάρχει ωριμότητα από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ώστε να δημοπρατηθούν στο επόμενο διάστημα η σύνδεση Νέας Σάντας – Εγνατίας, το τμήμα Ποτίδαια – Καλλιθέα και η παράκαμψη του Πολυγύρου. Υπάρχουν επίσης, πολύ σημαντικές προγραμματισμένες παρεμβάσεις στην Κεντρική Μακεδονία, όμως πρέπει να επισημάνω πως δεν υπάρχει χρόνος και θα χαθούν πόροι αν δεν επιταχύνουμε τους ρυθμούς υλοποίησής τους. Συνέργια υπάρχει και στα θέματα σχολικής στέγης, από τη στιγμή που το κατασκευαστικό τμήμα του ΟΣΚ ανήκει στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Το πρόγραμμα σχολικής στέγης, ειδικά για το νομό Θεσσαλονίκης είναι πολύ σημαντικό και θέλουμε να το «τρέξουμε» πιο γρήγορα. Συζητήσαμε θέματα αντιπλημμυρικής προστασίας. Η Θεσσαλονίκη παραμένει ανοχύρωτη σε ακραία καιρικά φαινόμενα, όπως άλλωστε και η ευρύτερη περιοχή και ειδικά η Χαλκιδική, όπου προσφάτως είχαμε πλημμύρες. Συνέργια υπάρχει και στα ζητήματα υποδομών υγείας, καθώς το κατασκευαστικό κομμάτι της ΔΕΠΑΝΟΜ ανήκει στο Υπουργείο μας. Υπάρχει ανάγκη να προχωρήσουμε γρήγορα. Δεν μπορούν να υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις, διότι ελλοχεύει ο κίνδυνος της απώλειας πόρων».
Πέμπτη, 01 Απριλίου 2010 05:50