Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2024, 2:57:50 μμ
Κυριακή, 24 Μαϊος 2009 14:39

Σιγή… ΣΥΖΕΥΞΙΣ στο δήμο Κιλκίς

Τεράστια προβλήματα αντιμετώπισε τις τελευταίες ημέρες ο δήμος Κιλκίς με το Δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ, το οποίο σταμάτησε κάθε τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία του δήμου Κιλκίς, κλείνοντας ουσιαστικά για τέσσερις ημέρες τη λειτουργία του δήμου της πρωτεύουσας του νομού.
Με επιστολή-καταγγελία του ο δήμαρχος Κιλκίς, Δ. Τερζίδης, προς τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης  και Αποκέντρωσης, τον πρόεδρο της ΚΕΔΚΕ και την Κοινωνία της Πληροφορίας, επισημαίνει πως υποχρεούται πλέον να αναζητήσει εναλλακτικές τηλεπικοινωνιακές λύσεις!


Στην επιστολή του ο κ. Τερζίδης αναφέρει:
«Ο Δήμος Κιλκίς από τις πρώτες κιόλας ημέρες της λειτουργίας του δικτύου ΣΕΖΕΥΞΙΣ προέβη  στην αξιοποίησή του με τη χρήση των υπηρεσιών του.
Έτσι από την πρώτη στιγμή της εγκατάστασης του ΣΥΖΕΥΞΙΣ στο Δήμο μας χρησιμοποιήθηκε η υπηρεσία παροχής ίντερνετ. Έπειτα έγινε η φιλοξενία της ιστοσελίδας του Δήμου Κιλκίς καθώς και των λογαριασμών του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους διακομιστές του ΣΥΖΕΥΞΙΣ. Ακολούθησε η χρήση της τηλεφωνίας λίγο αργότερα λόγω εργασιών δομημένης καλωδίωσης στο κτίριο του Δήμου μας.
Όλη αυτή την περίοδο της λειτουργίας του ΣΥΖΕΥΞΙΣ παρουσιάστηκαν προβλήματα τα οποία όμως λύθηκαν σε συνεργασία με τους υπευθύνους του ΣΥΖΕΥΞΙΣ και τους τεχνικούς υποστήριξης του ανάδοχου του έργου.
Ωστόσο τον τελευταίο καιρό παρουσιάστηκαν ορισμένα προβλήματα λειτουργίας που δεν αντιμετωπίστηκαν άμεσα και είχαν επίπτωση σημαντική στη λειτουργία της υπηρεσίας μας. Έτσι:
Στις αρχές του μήνα Μαρτίου του 2009 παρουσιάστηκαν κάποια προβλήματα ξεκινώντας από μερικές διακοπές στις τηλεφωνικές επικοινωνίες. Σιγά σιγά οι διακοπές έγιναν πιο συχνές και άρχισαν και διακοπές στη σύνδεση του διαδικτύου ενώ η χρήση των φαξ ήταν ουσιαστικά αδύνατη. Δεν μπορούσαμε μάλιστα να στείλουμε με τίποτε κάποια email με μεγάλα (ούτε 1-2 Mb) επισυναπτόμενα αρχεία. Καθώς τα προβλήματα πολλαπλασιαζόταν και αποκλείσαμε την ύπαρξη προβλήματος εκ μέρους μας, μιλήσαμε με το Help Desk και καταχωρίσαμε σχετική βλάβη με αριθμό Ticket "187918" στις 12/03/2009. 'Έπειτα από πολλές ενέργειες και προσπάθειες από τον τοπικό ΟΤΕ και καθώς δεν διαφαινόταν ξεκάθαρα που είναι το πρόβλημα, αποφασίστηκε η πλήρης αλλαγή (αναβάθμιση) των κυκλωμάτων από την πλευρά του αναδόχου (ΟΤΕ), στις 07/04/2009  κάτι που έτσι κι αλλιώς θα γινόταν (ήταν στο προγραμματισμό του αναδόχου). Το ticket δεν έκλεισε από τον ανάδοχο, διότι οι τεχνικοί του αναδόχου ήθελαν να κάνουν κάποιους επιπλέον ελέγχους.
Από τότε τα προβλήματα σταμάτησαν αλλά τον μήνα αυτό (Αρχές Μαρτίου έως αρχές Απριλίου 2009) υπήρξε υπολειτουργία της υπηρεσίας με πολλές ημέρες χωρίς τηλέφωνα και πολύ περισσότερες χωρίς ίντερνετ και ηλεκτρονική αλληλογραφία. Οι διαμαρτυρίες των υπαλλήλων, των αιρετών και των πολιτών ήταν απόλυτα δικαιολογημένες και με πολύ υπομονή και επιμονή εξηγήθηκαν και παρουσιάστηκαν τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη του ΣΥΖΕΥΞΙΣ και οι λόγοι για τους οποίους πρέπει η υπηρεσία να χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο δίκτυο για τις τηλεπικοινωνιακές της ανάγκες.
Όμως πριν από μερικές ημέρες και συγκεκριμένα από τις 18 Μαΐου μέχρι και σήμερα η χρήση των τηλεφώνων και των φαξ είναι αδύνατη καθώς και η επικοινωνία με ηλεκτρονική αλληλογραφία και η πλοήγηση στο διαδίκτυο.
Τη συγκεκριμένη στιγμή που γράφεται το παρόν έγγραφο δεν μπορούμε να λάβουμε email και να προχωρήσουν αναβαθμίσεις των προγραμμάτων Back Office για ενέργειες Εθνικού Δημοτολογίου και Λογιστικής, καθώς και αλληλογραφία για τη διεκπεραίωση υποθέσεων έργων του Θησέας και του Γ΄ ΚΠΣ. Και αυτά αφορούν μόνο το Γραφείο Μηχανογράφησης. Φανταστείτε τι γίνεται στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών καθώς και σε όλες τις διευθύνσεις και τμήματα της υπηρεσίας. Επίσης δεν λειτουργεί το portal του δήμου μας που τόσο έχει διαφημιστεί στην τοπική κοινωνία. Με λίγα και απλά λόγια η υπηρεσία μας δεν λειτουργεί.
Η βλάβη έχει δοθεί στο Help Desk με αριθμό Ticket 210211 στις 19/05/2009. Μάλιστα η βλάβη δηλώθηκε (καταχώρηση από τον ανάδοχο) ως κανονική και έγινε σχόλιο από εμάς ότι σαφώς και έπρεπε να δηλωθεί εξαιρετικά επείγουσα!
Έπειτα από τα παραπάνω και καθώς δεν είναι δυνατή η λειτουργία του φορέα μας με την τηλεπικοινωνιακή λύση του ΣΥΖΕΥΞΙΣ είμαστε αναγκασμένοι να προσφύγουμε σε άλλες λύσεις για την κάλυψη των τηλεπικοινωνιακών μας αναγκών.
Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία».