Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011 15:14
Τα άριστα όσα και τα κάκιστα
Όταν στο 31% των μαθητών του νομού βαθμολογούνται τα γραπτά από κακώς έως ανεπαρκώς, τότε κάτι δεν πάει καλά με την εκπαίδευση στο νομό μας. Κι αν προστεθεί ένα ποσοστό 24,6% που έγραψε σχεδόν καλώς, τότε το συμπέρασμα είναι πως παραπάνω από τους μισούς μαθητές βρέθηκαν πλημμελώς προετοιμασμένοι στις πανελλαδικές εξετάσεις με όσα όλα τα παραπάνω σημαίνουν.
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού δημοσιοποίησε, προς τιμήν της, τα στατιστικά στοιχεία των φετεινών πανελλαδικών αναφορικά με τις επιδόσεις των μαθητών από τα 11 λύκεια του νομού. Ο κεντρικός πίνακας που δημοσιεύουμε, μας έδωσε το υλικό για να κατατάξουμε τα λύκεια του νομού στις κατηγορίες (άριστα, λίαν καλώς, καλώς, σχεδόν καλώς, ανεπαρκώς, κακώς) ώστε οι αναγνώστες μας να διευκολυνθούν στην εξαγωγή των συμπερασμάτων τους,
Απλώς να παρατηρήσουμε ότι με βάση τον πίνακα της δευτεροβάθμιας και την εξειδίκευσή του από εμάς, προκύπτει ότι τα λύκεια Χέρσου και Μουριών υπολείπονται σαφώς σε επιτυχίες των υπολοίπων σχολικών μονάδων (δεν έχουν κανένα άριστο γραπτό και κυριαρχούν στις χειρότερες κατηγορίες).
Άριστα και κάκιστα γραπτά συναγωνίζονται (περί το 5,5%) και τιμής ένεκεν να σημειώσουμε ότι το λύκειο με το υψηλότερο ποσοστό άριστων γραπτών είναι το λύκειο Καμπάνη, το οποίο όμως στη συνέχεια διακρίνεται και στις κατηγορίες «σχεδόν καλώς» και «ανεπαρκώς».
Αν πρέπει οπωσδήποτε να ξεχωρίσουμε ένα λύκειο για τη μέση απόδοση των μαθητών του, αυτό αναμφισβήτητα είναι το λύκειο Αξιούπολης, το οποίο παρότι δεν έχει υψηλό ποσοστό άριστων γραπτών, στη συνέχεια είναι πρώτο στις δυο επόμενες κατηγορίες (λίαν καλώς, καλώς) ενώ απουσιάζει και από τις δυο χειρότερες κατηγορίες γραπτών (ανεπαρκώς και κακώς).
Αλλά καλύτερα να μελετήσετε τους πίνακες και τα συμπεράσματα δικά σας.